اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال کرمان:

قاسم‌پور به مسائل حاشیه‌ای مس دامن نزند

خبرگزاری فارس: پیشکسوت و کارشناس فوتبال کرمان گفت: همه از قاسم‌پور انتظار دارند تا به عنوان بزرگ و سرمربی تیم فوتبال مس به مسائل حاشیه‌ای دامن نزند.

قاسم‌پور به مسائل حاشیه‌ای مس دامن نزند

رضا عبدالرشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به حمایت‌های همه جانبه باشگاه مس از ابراهیم قاسم‌پور‌ سرمربی تیم فوتبال مس اظهار داشت: از روز نخست سرمربی تیم هر بازیکنی را که نیاز نداشت، اما باشگاه به ماندن آنها تمایل داشت، طبق خواسته وی از تیم کنار گذاشته شدند.

وی خاطرنشان کرد: این مسئله هم اکنون در منطقه میانه میدان برای مس دردسر‌ساز شده است، البته به نظر من باید به قاسم‌پور فرصت داد، وی توانایی جمع کردن این وضعیت را دارد.

عبدالرشیدی عنوان کرد: وی حتی کادر فنی‌اش را خودش انتخاب کرده و تنها از یک کرمانی به عنوان دستیار دوم در کنار تیم استفاده کرد، این مسائل همه حکایت از حمایت همه جانبه باشگاه از سرمربی‌اش دارد، حتی برای نخستین بار طی تاریخ باشگاه مس معاونت فنی نیز بر اساس قانون و اصول باشگاهداری در کنار تیم حضوری فعال داشته و همگی به شکلی سعی در فراهم ساختن همه ابزار و امکانات برای موفقیت تیم و سرمربی را داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: به نظر بنده حل و فصل مشکلات فنی در هر نقطه از زمین به عهده سرمربی است‌ و قاسم‌پور خودش باید در این زمینه اقدام کند.

عبدالرشیدی با بیان اینکه سرمربی مس به خوبی می‌داند، مسائل حاشیه‌ای و حضور هواداران در کنار یک تیم در همه دنیا وجود دارد، گفت: تماشاگر حق توهین به هیچ‌کس را ندارد و باید حرمت‌ها را حفظ کند، اما همه می‌دانند حق اظهار‌نظر برای همه محفوظ است و تماشاگر نیز می‌تواند در مورد تیم دل‌خواهش و شرایط آن سخن گوید.

وی با اشاره به اینکه همه از قاسم‌پور انتظار دارند تا به عنوان بزرگ و سرمربی تیم به مسائل حاشیه‌ای دامن نزند، گفت: همه مسائل پیرامون تیم با گفت‌و‌گوهای پشت درهای بسته قابل حل و فصل شدن است، اما اگر سرمربی مس از کرمان و مس خسته شده و دنبال بهانه‌جویی است، مسئله به نحوه دیگری است.

عبدالرشیدی عنوان کرد: برای نخستین بار است که ‌طی دوران فوتبالی‌ام می‌بینم یک مربی به راحتی مدیر‌عامل باشگاهش را با انتقاداتی تند مواجه می‌کند.

وی افزود: انتقادات باید بر پایه منطق و اصول باشد هر فردی در هر جایگاهی وظایف تعریف شده‌ای دارد و باید بر همان اساس حرکت کند، ما نباید از مدیر‌عامل باشگاه انتظار داشته باشیم تا یک تنه در برابر افراد مغرض و حاشیه‌سازی برخی هواداران سینه سپر کند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول