اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از مصاف صبا و مس

نشست خبری ویسی و قاسمپور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نشست خبری عبدالله ویسی و ابراهیم قاسم‌پور پیش از بازی حساس دو تیم صبای قم و مس کرمان در هفته سی‌وسوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شنبه شب برگزار می‌شود.

نشست خبری ویسی و قاسمپور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم پیش از جدال دو تیم در دیدارهای هفته سی و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، مربیان دو تیم صبا و مس فردا شب در نشست خبری پیش از بازی، آخرین شرایط صبا و مس و همچنین انگیزه‌های خود در آستانه این دیدار را تشریح خواهند کرد.

نشست‌ خبری مربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان در حالی شنبه شب در باشگاه صبای قم برگزار می‌شود که این دیدار آخرین بازی خانگی تیم فوتبال صبای قم در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود.

با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و مس کرمان عصر روز یکشنبه 17 اردیبهشت ماه در قم برگزار می‌شود، یک روز پیش از برگزاری بازی مربیان دو تیم از ساعت 19 عصر شنبه 16 اردیبهشت ماه در باشگاه صبا پاسخگوی سوالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف خواهند بود.

آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم هم پیش از جدال حساس شاگردان ویسی با تیم فوتبال مس کرمان از هفته شانزدهم نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، عصر روز شنبه با حضور تمام بازیکنان اصلی این تیم در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

صبای قم در حالی این دیدار خانگی را برابر تیم فوتبال مس کرمان برگزار می‌کند که در دیدار رفت میهمان تیم ابراهیم قاسم‌پور بود و در پایان توانست در آن مسابقه میزبان خود را با تساوی بدون گل متوقف کرده و یک امتیاز بازی را از آن خود کند.

تیم فوتبال صبای قم در حالی سی و سومین دیدار خود را در چارچوب مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار می‌کند که پیش از این در 16 مسابقه از لیگ برتر یازدهم در قم میزبان رقبای خود بوده است.

هواداران صبای قم امید زیادی دارند که چهارمین تیم جدول رده‌بندی بتواند با ارائه بازی هماهنگ و منسجم مقابل تیم فوتبال مس کرمان ضمن ارائه نمایشی جذاب و خوب، با کسب پیروزی در این دیدار سه امتیاز ارزشمند آن را برای تحکیم جایگاه خود در جدول رده‌بندی از آن خود کند.

مصاف تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان از هفته سی و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 روز یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود، دیداری که قضاوت آن بر عهده شاهین حاج بابایی خواهد بود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول