اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی کانون هواداران

لیدرهای مس با قاسم‌پور دیدار کردند

خبرگزاری فارس: لیدرهای تیم فوتبال صنعت مس کرمان در فضایی متفاوت با کادرفنی، سرپرست و قائم مقام این باشگاه دیدار صمیمانه‌ای برگزار کردند.

لیدرهای مس با قاسم‌پور دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، لیدرهای تیم فوتبال صنعت مس کرمان در فضایی متفاوت با کادر فنی، سرپرست و قائم‌مقام این باشگاه دیدار صمیمانه‌ای برگزار کردند.

در این نشست که به دعوت کانون هواداران باشگاه صنعت مس برگزار شد و به مدت دو ساعت به طول انجامید، هواداران و اعضای کانون در فضایی متفاوت با سرمربی، کادر فنی، سرپرست و قائم مقام باشگاه به گفت‌و‌گو نشستند.

عباس عرب‌پور رئیس کانون هواداران باشگاه صنعت مس کرمان با اشاره به حضور هواداران و لیدرهای متعصب در کنار تیم مس اظهار داشت: لیدرها و اعضا کانون هواداران همیشه در کنار این تیم حضور دارند و همواره از سرمربی و سایر نفرات و اعضا تیم حمایت می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد تا برگزاری این چنین جلساتی تداوم یافته و اعضای کانون و لیدرها بتوانند در فضایی به غیر از زمین فوتبال با سرمربی تیم گفت‌و‌گویی سالم و دوستانه داشته باشند.

حاضران در این نشست نیز با تأکید بر برگزاری جلسات مشابه اذعان داشتند برگزاری این نشست‌ها علاوه بر حل مشکلات و مسائل مختلف اتحاد و صمیمیت بیشتری را بین کانون هواداران و کادر فنی، سرپرستی و مسئولان باشگاه ایجاد می‌کند.

مدیر تیم فوتبال صنعت مس کرمان نیز حضور تماشاگران و هواداران در کنار تیم مس را همچون بازوانی پرتوان دانست و اظهار داشت: تشویق‌ها و حمایت‌های شما به بازیکنان و کادر فنی روحیه‌ای دو چندان می‌دهد.

نخعی ابراز داشت: شما هواداران هستید که با حمایت‌های خود دلگرمی و قوت قلب بیشتری را به بازیکنان تیم می‌دهید.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول