اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه مس:

قاسم‌پور با قدرت به کارش ادامه می‌دهد / با عوامل اتفاقات دیدار برابر نفت برخورد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت‌مدیره باشگاه صنعت مس کرمان گفت: بر خلاف طراحی و برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی برخی‌ها قاسم‌پور همچنان در رأس کادر فنی مس حضور دارد و با حمایت قاطع هیئت‌ مدیره به کارش ادامه می‌دهد.

قاسم‌پور با قدرت به کارش ادامه می‌دهد / با عوامل اتفاقات دیدار برابر نفت برخورد می‌شود

محمد اسفندیاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به نتایج مس کرمان در دو هفته ابتدای لیگ دوازدهم اظهار داشت: مس در دو دیدار آغاز فصل از نظر کار تیمی و فنی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته، اما فرصت‌های ما با بدشانسی و کم دقتی از دست رفته است.

وی افزود: ما در هر دو دیدار توانسته‌ایم به خوبی تاکتیک خود را به حریف دیکته کنیم، اما با بدشانسی محض نتوانسته‌ایم نتایج مطلوب و دل خواه مردم و هواداران کرمانی را به دست آوریم.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه مس کرمان در ادامه با حمایت از "ابراهیم قاسم‌پور" گفت: وی با قدرت به کارش ادامه می‌دهد، قاسم‌پور فردی است که از نظر فنی و اخلاقی در بین مربیان برجسته فوتبال ما قرار دارد و باز هم تاکید می‌کنم که هیچ تغییری در کادر فنی و باشگاه مس ایجاد نمی‌شود.

وی با اشاره به حواشی دیدار مس و نفت تهران بیان داشت: این مسائل و سر دادن شعارهای مختلف از سوی برخی با عنوان "لیدر" از قبل طراحی شده بود و عوامل این اتفاقات نیز شناسایی شده و کانون هواداران باشگاه با آنها به شدت برخورد می‌کند.

اسفندریاری همچنین با بیان اینکه برخی دلالان شکست خورده به دنبال حاشیه‌سازی برای این تیم هستند، اذعان داشت: همان گونه که قبلا هم عنوان کرده بودم در مسائل باشگاه ورود نمی‌کنم، اما در صورت بروز سناریوهای این چنینی که تنها به قصد لطمه‌زدن به تیم و مجموعه باشگاه طراحی شده‌اند، شخصا در برابر این مسائل ایستادگی می‌کنم.

وی تصریح کرد: به دنبال خشکاندن علف‌های هرز و ریشه‌های فسادی هستیم که با هر ترفند و حیله‌ای قصد ضربه زدن به تیم را در ذهن خود می‌پرورانند، مس اعتبار فوتبال استان کرمان است و در مقطع فعلی همه باید از این اعتبار حمایت کنند.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه مس کرمان افزود: بسیاری از کارشناسان و مربیان فوتبال بر این مسئله اذعان دارند که مس یکی از تیم‌های خوب این دوره از مسابقات لیگ برتر است و این تیم حاصل کار و تلاش بسیاری از مسئولان باشگاه در نقل و انتقالات است.

اسفندیاری عنوان کرد: به روزهای خوب این تیم ایمان دارم و مطمئن هستم مس به زودی از این شرایط خارج و نتایج خوبی کسب می‌کند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول