اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اصغر شرفی

باشگاه با دور زدن من با قاسم‌پور به توافق رسیده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه گفت: حدود یک ماه قبل خودم ابراهیم قاسم‌پور را به باشگاه پیشنهاد دادم تا به کادر فنی اضافه شود اما اکنون باشگاه مس سرچشمه با دور زدن من پیشنهاد حضور بر روی نیمکت تیم را به قاسم‌پور داده است که در این صورت من در کنار وی کار نخواهم کرد.

باشگاه با دور زدن من با قاسم‌پور به توافق رسیده است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اصغر شرفی پس از پایان دیدار تیمش مقابل ملوان بندر انزلی به نتیجه تساوی بدون گل در نشست خبری اظهار داشت: اختلافات پدر فوتبال کرمان را در آورد من تنها به سرچشمه آمدم و تنها هم می‌روم و هیچ وقت هیچ بازیکنی را به همراه خودم به تیمی نیاورده‌ام که پس از کسب یک قهرمانی کاذب از آن تیم جدا شده و تمامی آرزوهای مردم آن شهر را نقش بر آب کنم از نظر من که سالهای آخر عمرم را می‌گذارنم بروز اینگونه رفتارهای غیرحرفه‌ای قابل قبول نیست.

وی افزود: من همیشه شفاف بودم و همه من را با این خصوصیت می‌شناسند اما باید بگویم باشگاه مس با من صداقت نداشت آنها من را دور زدند من خودم قاسم‌پور را به آنها پیشنهاد داده بودم تا به کادر فنی اضافه شود اما وقتی شنیدم که آنها با دور زدن من به تنهایی با قاسم‌پور به توافق رسیدند احساس کردم به شخصیتم توهین می‌شود که در این باشگاه بمانم.

سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه افزود:‌ قاسم‌پور یک ستاره و عجوبه در فوتبال در ایران بود که شخصیت خود را نیز حفظ کرده است او حتی با وجود انجام مذاکرات مسئولان باشگاه با من تماس گرفت و اعلام کرد شرط آمدنش به سرچشمه ماندن من است.

شرفی عنوان کرد: من و قاسم‌پور رابطه بسیار خوبی با هم داریم این رابطه بین کمتر مربیانی در لیگ وجود دارد اما این را باید بگویم که با رفتن من از سرچشمه این تیم از جایش تکان نخواهد خورد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کل فوتبال استان کرمان مریض است باید همه دست به دست هم بدهیم تا شرایط در اینجا تغییر کند با تعویض من و بلاژ چیزی در دو تیم عوض نخواهد شد بلکه ما باید مشکلات را در پایه و ریشه برطرف کنیم کرمان صاحب پول و امکانات زیادی در کشور است اما هیچگاه نیامدند با الگوبرداری از یک کشور صاحب فوتبال، فوتبال را اینجا اصولی و علمی دنبال کنند.

سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه افزود: یک ورزشکار باید با صداقت باشد راستی و درستی یکی از خصوصیت‌های ورزشکار است اما متأسفانه باید عنوان کنم هم‌‌اکنون حلقه گم شده فوتبال نبود صداقت است.

شرفی در خصوص بازیکنان خارجی که در نیم فصل دوم به تیمش اضافه شد، گفت: در حالی که گمان می‌کردیم بازیکنان خارجی خوبی را جذب کردیم اما اینگونه نبود و باید عنوان کنم این خارجی‌‌ها خود را به ما انداختند. من در مسائل مالی و جذب بازیکن هیچ اشتباه و دخل و تصرفی نداشتم اما اشتباهاتی داشتم ولی باید بگویم در مسائل فنی اشتباهی نداشتم چرا که از زمانی که تیم را تحویل گرفتم تا به حال ۱۵ بازی می‌گذرد و این تیم موفق به کسب ۱۳ امتیاز شده است.

وی اظهار داشت: با سقوط این تیم به لیگ دسته یک و یا بقای آن در لیگ برتر هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد و زندگی ادامه خواهد داشت اما حق مردم شهر سرچشمه برخورداری از یک ورزشگاه استاندارد و مناسب است.

سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه در انتها گفت: من اشتباه کردم فکر می‌کردم می‌توانم در ۱۵ روز بازیکنان مورد نظرم را جذب کنم اما اینگونه نشد و همچنان به این تیم امید دارم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول