اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه دیدار نفت و داماش در رشت؛

تشویق نفت و نیمکت‌نشینی قاسم‌پور

خبرگزاری فارس: تشویق نفت تهران و نیمکت‌نشینی ابراهیم قاسم‌پور سرمربی تیم فوتبال داماش، از حاشیه‌های دیدار دو تیم نفت و داماش بود.

تشویق نفت و نیمکت‌نشینی قاسم‌پور
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دیدار تیم‌های داماش گیلان و نفت تهران در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد که در پایان تیم نفت تهران با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست یافت. 
 ـ در حالی که بازیکن تعویضی نفت تهران گلزنی کرد بازیکن تعویضی ابراهیم قاسم‌پور سرمربی داماش با اشتباه فاحش موجب گلزنی نفتی‌ها شد. 
 
ـ حدود 2 هزار و 500 تماشاگر رشتی شاهد این دیدار بودند و 20 نفر از تماشاگران نیز نفت را تشویق می‌کردند. 
 
ـ قاسم‌پور سرمربی داماش زمانی که تیمش گل سوم را دریافت کرد از کنار زمین به طرف نیمکت رفت و تا پایان این دیدار نیمکت‌نشین بود. 
 
ـ ابراهیم قاسم‌پور سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان نسبت به وقت‌کشی بازیکنان نفت معترض بود و اعتقاد داشت که این بازیکنان تنها برای وقت تلف کردن خود را روی زمین می‌اندازند.

ـ تماشاگران گیلانی با هدایت لیدرهای داماش چند بار علیه گزارشگر سیمای باران شعار «حیا کن، رها کن» سر دادند.

ـ محمد بابایی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به همراه مرتضی یحیی پورمسروری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان که تماشاچی این دیدار بودند در ابتدای نیمه دوم ورزشگاه را ترک کردند و تماشای دربی تهران را به دیدار تنها تیم گیلان ترجیح دادند. 
 
ـ با توجه به ایام شهادت امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) هیچ‌گونه کار فرهنگی در ورزشگاه انجام نشد و برخی از هواداران داماش نسبت به بی‌برنامگی مسئولان ورزش، هیئت فوتبال و باشگاه داماش معترض بودند و تنها بین دو نیمه تیزر کوتاهی پخش شد. 
 
ـ برگه خلاصه بازی به صورت دست‌نویس قبل از آغاز این دیدار در بین خبرنگاران توزیع شد که بسیاری از گزینه‌های آن کامل نشده بود و در پایان این دیدار نیز خبری از برگه خلاصه بازی نبود.

ـ یکی از افراد فعال رسانه‌ای نیز با کارت شناسایی که در مقابل عنوان سمت آن و در اقدامی تعجب‌انگیز و ابتکاری «عوامل روابط عمومی» ذکر شده بود در غیاب مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال گیلان مسئولیت رسانه‌ای را بر عهده داشت.
 
ـ معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان نیز که در بازی اخیر داماش با تعدادی از خبرنگاران درگیر شده بود در جایگاه ویژه حضور داشت. 
 
ـ تماشاگران داماش تیم داوری را هو کردند و با شعارهای فرامنشوری نسبت به وقت‌کشی بازیکنان نفت تهران معترض بودند. 
 
ـ قاسم‌پور سرمربی داماش دلیل عدم حضورش در نشست‌های خبری قبل از دیدار تیمش در رقابت‌های لیگ برتر را کم‌سعادتی ذکر کرد. 
 
ـ داور این دیدار سه دقیقه را در نیمه نخست و پنج دقیقه در نیمه دوم به عنوان وقت اضافه اعلام کرد و این دیدار در مجموع هشت دقیقه وقت اضافه داشت. 
 
ـ بیش از پنج نفر از سایت داماش در این دیدار حضور داشتند و کارت شناسایی رسانه‌ای برای آنها صادر شده بود که با توجه به مجهول بودن داشتن مجوز این سایت از طرف وزارت ارشاد تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های گروهی به این موضوع اعتراض کردند.
 
ـ با ورود بازیکن شماره 20 صنعت نفت به بازی، میثم آقابابایی کاپیتان نفت تهران بازوبند کاپیتانی را به بازوی حمیدرضا فتحی بست.

ـ مسئولان سایت باشگاه داماش در حین بازی در اقدامی غیرقانونی در جایگاه ویژه ورزشگاه شهید عضدی حاضر بودند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول