اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مقابل آلومینیوم هرمزگان انگیزه لازم را داریم

قاسم‌پور: فشار‌ و استرس‌ باعث عدم نتیجه‌گیری مس شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: برای کسب نتیجه از دیدار مقابل آلومینیوم هرمزگان انگیزه و روحیه لازم را داریم.

قاسم‌پور: فشار‌ و استرس‌ باعث عدم نتیجه‌گیری مس شد

ابراهیم قاسم‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان در مورد دیدار تیمش مقابل آلومینیوم المهدی بندرعباس اظهار داشت: پس از دو پیروزی شرایط تیم خیلی بهتر از قبل و فشار از روی تیم کم شده و با آرامش بیشتری بازی می‌کنیم.

قاسم‌پور بیان داشت: در حال حاضر برای بازی با آلومینیوم در بندرعباس هستیم، هوای این جا خیلی گرم است و امیدوارم شرجی بودن هوا برای ما مشکل‌ساز نشود.

وی تصریح کرد: آلومینیوم هر چند امتیاز زیادی نگرفته، اما این دلیل نیست که بگوییم تیم ضعیفی هستند، آنها می‌توانند از شرایط میزبانی و به ویژه گرمی هوا استفاده کنند.

قاسم‌پور در مورد اینکه خیلی‌ها می‌گویند تیم او خوب بازی می‌کند، اما در نتیجه‌گیری موفق نبوده، ابراز داشت: ‌ما تیمی هستیم که برنامه داریم در برخی شرایط  کم دقتی و استرس بیش از حدی که روی بازیکنان وجود دارد موجب می‌شود تا‌ از موقعیت‌ها به خوبی استفاده نکنیم.

وی عنوان کرد: بازیکنی با‌تجربه مثل رضا عنایتی که سابقه چند بار آقای گلی لیگ را دارد به دلیل همین فشارها و استرس‌ها بعضی از موقعیت‌ها را از دست داد، امیدوارم با کم شدن این فشارها در ادامه مسابقات نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی مس در مورد مصدومان تیمش برای بازی فردا‌ گفت: شجاع‌ خلیل‌زاده و شجاعی مطمئناً به بازی فردا نمی‌رسند، حسن‌زاده و محمدی هم مصدوم هستند، اما امکان دارد به بازی برسند و در جریان مسابقه بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: البته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و برای کسب نتیجه از این دیدار انگیزه و روحیه لازم را داریم.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول