اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت نیکشهر:

مسئولان نسبت به واردات کالاهای اساسی سخت‌گیری نکنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل سنت نیکشهر گفت: از مسئولان استانی خواسته می‌شود تا نسبت به واردات کالاهای اساسی از جمله برنج سخت‌گیری نکنند و با مردم منطقه همکاری داشته باشند.

مسئولان نسبت به واردات کالاهای اساسی سخت‌گیری نکنند

مولوی عبدالله وحیدی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیکشهر اظهار داشت: کارهای اداری زمین حوزه عملیه اهل سنت نیکشهر مدت‌هاست که انجام شده ولی متأسفانه نسبت به واگذاری آن از سوی مسئولان منطقه اقدامی صورت نمی‌پذیرد.

وی افزود: زمین حوزه علمیه این شهرستان در محل سه راهی چابهار - نیکشهر - ایرانشهر، جنب پلیس راه واقع است که این زمین در حدود کمتر از یک هکتار بوده و کارها و مراحل اداری واگذاری آن بیش از 15 سال گذشته انجام شده است، زمانی که هیچ طرح و نقشه‌ای برای جاده ترانزیتی نبود و کسی نمی‌دانست که این زمین‌ها روزی ارزش پیدا می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت نیکشهر اضافه کرد: از مسئولان مربوطه می‌خواهیم تا نسبت به واگذاری این زمین، سنگ‌اندازی نکنند و هرچه سریع‌تر کارهای اداری آن انجام شود.

مولوی وحیدی‌فر ادامه داد: همچنین زمین عیدگاه اهل سنت در ورودی جاده شهرستان نیکشهر از طرف قصرقند، توسط عده‌ای از افراد سودجو و فرصت‌طلب در چند قسمت مورد هجوم قرار گرفته و قرار است چند صد متر از زمین عیدگاه را تصاحب کنند.

وی خواستار پیگیری و حصارکشی زمین عیدگاه اهل سنت با نام «ابوالحسنین حضرت علی (ع)» از سوی مسئولان شد.

امام جمعه اهل سنت نیکشهر به ورود برنج از مرز اشاره کرد و بیان داشت: از مسئولان خواسته می‌شود در زمینه ورود کالای اساسی به ویژه برنج از آن سوی طرف مرزها سخت‌گیری نکنند و با راهکار قانونی به مردم کمک کرده تا گرانی‌های کمرشکن کمی برای آنان آسان‌تر شود.

مولوی وحیدی‌فر به افزایش قیمت‌ها در منطقه اشاره و گفت: در زمینه افزایش قیمت‌ها، مسئولان باید گرانی و گران‌فروشان را کنترل کنند و خواستار حل مشکلات مردم در حد توان مسئولان شهرستان هستیم.

وی در ادامه به حادثه تروریستی چابهار و حوادث دیگر در نقاط مختلف استان اشاره کرد و ضمن محکوم کردن این گونه حوادث از مردم خواست تا بیشتر از گذشته، هوشیار باشند و وحدت و انسجام خود را حفظ کنند تا دشمن نتواند به اهداف شوم خود در منطقه برسد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول