اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی:

مردم سیستان‌وبلوچستان عزت و شرف برگرفته از نظام را معامله نخواهند کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم سیستان‌وبلوچستان هیچگاه ملیت، خاک، شرف و اعتبار به دست آمده به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با هیچ چیز معامله نخواهند کرد.

مردم سیستان‌وبلوچستان عزت و شرف برگرفته از نظام را معامله نخواهند کرد

هدایت‌الله میرمرادزهی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: عوامل شوم شرق و غرب که همواره در صدد طرح توطئه و نقشه‌های مزدورانه برای منطقه هستند، خوب بدانند که با اقدامات تروریستی تنها انسجام و برادری را در نقاط مرزی تقویت خواهند کرد و جز این چیز دیگری برای آنان در پی نخواهد داشت.

وی افزود: دشمن با انجام جنگ‌های فیزیکی و نرم که در منطقه به راه انداخت، هیچ چیزی عایدش نشده و امروز تلاش می‌کند با ناامن کردن کشورهای خاورمیانه به زعم خود، نقشه‌های شوم و پلیدش را در قالب دموکراسی ساختگی و جعلی به خورد مردم منطقه بدهد.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان غافل از آن هستند که دیگر دست آنان برای مسلمانان رو شده و هر روز انسجام بیشتری پیدا می‌کنند.

میرمرادزهی خاطرنشان کرد: با اجیر کردن یک سری افراد فریب خورده و مزدور در جامعه دشمن، راه به جایی نخواهد برد و به ویژه مردم این استان هم‌قسم شده‌اند تا با همگرایی با نظام و ولایت، نفاق و تفرقه را در بین خود ریشه کن کرده و به این وسیله و با اتحاد مثال زدنی‌شان، پاسخی دندان شکن به دشمن بدهند.

وی بیان کرد: تاریخ گواه است که مردم این سامان در طی دوران مختلف، هیچگاه عزت، ملیت و خاک خود را حتی یک وجب، با هیچ چیز عوض نخواهند کرد و در این راه تا پای خون ایستاده‌اند.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: سیستان‌وبلوچستان دارای پیشینه فرهنگی بسیار غنی و متمدنی است و هیچگاه اجازه نخواهد داد این استان مکانی برای نفوذ بیگانگان و اجنبی‌ها قرار گیرد و دشمن این آرزو را به گور خواهد برد.

میرمرادزهی گفت: حساب یک سری افراد معلوم‌الحال و فریب خورده که برای پول به هر خفتی تن در می‌دهند با مردم غیور استان جداست.

وی تأکید کرد: در این برهه حساس نیروی انتظامی و امنیتی باید به گونه‌ای عمل کنند که ضمن تسهیل در مبادی ورودی و خروجی برای امر صادرات و واردات کنترل لازم بر روی گذرگاه‌های مرزی را انجام تا جلوی هر گونه نفوذ دشمن گرفته شود.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی افزود: با خارج شدن منافقین از لیست گروه‌های تروریستی آمریکا به نوعی این گروه منفور همواره تلاش دارد تا از نقاط مرزی، راهی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیدا کند که باید در این شرایط هوشیاری بیشتری به خرج دهیم و این گونه تداعی کنیم که همواره در حال جنگ بوده و لحظه‌ای غفلت نکنیم.

میرمرادزهی تصریح کرد: مجلس به جد پیگیر مسائل امنیتی به ویژه در استان سیستان‌وبلوچستان است و پس از کار کارشناسی کمیته‌ها و کمیسیون‌ها و ارائه نظر آنان، مراتب از طریق مبادی رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: از طریق رسانه‌ها مطلع شدیم که عده‌ای افراد مرتبط با حادثه تروریستی چابهار که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از شهروندان استان شدند، شناسایی و پیگیری‌ها کماکان برای رسیدن به سرشاخه‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول