اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آبفا تقدیر کرد

رشد 92 درصدی پرداخت غیر حضوری قبوض آب بهاء در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آبفا از رشد 92 درصدی پرداخت غیر حضوری قبوض آب بهاء و همچنین رشد واگذاری انشعابات فاضلاب در شهرهای استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

رشد 92 درصدی پرداخت غیر حضوری قبوض آب بهاء در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حسین بنکداری صبح امروز به همراه مدیرعامل و معاونان شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از پروژه‌های شمال شرکت آب و فاضلاب استان که شامل تصفیه‌خانه فاضلاب شهر زاهدان (در حال بهره‌برداری)، خط دوم آبرسانی به شهر زاهدان (با پیشرفت 42 درصد)، آبرسانی به شهرهای سیستان (با پیشرفت 91 درصد)، تصفیه خانه آب شهر زاهدان (در حال بهره‌برداری) و آب شیرین کن RO زاهدان (در حال بهره‌برداری) است بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام‌گرفته در شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تدبیری که شرکت آبفای سیستان و بلوچستان برای هر یک از پروژه‌ها اندیشیده و یک نماینده مستقیم نظارت کامل بر روند اجرای پروژه‌ها دارد، بسیار کار قابل تقدیری است ولی نمایندگان مجری با توجه به بار سنگینی که از لحاظ مالی و هم از لحاظ کیفی بر دوش آنها می‌باشد باید بسیار دقت کرده و وضعیت پروژه‌ها را به صورت دقیق مورد بررسی و نظارت قرار دهند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آبفا کشور ضمن تبریک بابت رشد 92 درصدی پرداخت غیر حضوری قبوض آب بهاء و همچنین رشد واگذاری انشعابات فاضلاب در شهرهای استان بیان داشت: با توجه به پروژه‌های فاضلابی که در استان رقم خورده، کار و تلاش بسیاری را می‌طلبد و این خود باعت تحولات اساسی در استان می‌شود که قابل تقدیر است.

بنکداری اضافه کرد: با توجه به اهمیت آب، این نعمت ارزشمند الهی، شرکت‌های آب و فاضلاب تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا آب سالم و بهداشتی در اختیار مردم قرار گیرد و خدمت به مردم و رضایتمندی مردم را وظیفه خود دانسته به همین دلیل این شرکت‌ها، مجموعه فعال و زنده‌ای هستند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف مهم ما دفاع از صیانت کارهای انجام شده است و برای این منظور باید اطلاع رسانی مناسب انجام داد تا شهروندان اطلاع یابند که دولت عدالت محور چه توجه و عنایت ویژه‌ای به استان در راستای اتمام پروژه‌های اساسی و بنیادی داشته و باید تبلیغات گسترده‌ای در این زمینه صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان نیز در جریان بازدید از این پروژه‌ها گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام گرفته، روند پیشرفت پروژه‌های شرکت رو به افزایش است.

محمدرضا کرمی نژاد افزود: از این پروژه‌ها، دو پروژه جزو طرح مهر ماندگار است که شامل خط دوم آبرسانی به زاهدان و آبرسانی به شهرهای سیستان است که از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده و با یاری خداوند پروژه آبرسانی به شهرهای سیستان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

در پایان بازدید، جلسه‌ای با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آبفا کشور، معاونان و نمایندگان مجری طرح‌های آب و فاضلاب در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد که مدیرعامل شرکت آبفای سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان دارای اقلیم گرم و خشک بوده و متوسط بارندگی آن 117 میلی‌متر در سال است ولی با توجه ویژه‌ای که دولت عدالت محور، وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور با این استان داشته و دارد، خوشبختانه در هیچ یک از شهرهای استان مشکل کمبود آب وجود ندارد.

کرمی‌نژاد افزود: در شرکت برای تمام شهرهای استان پروژه‌های بسیار خوبی تعریف شده که بیشتر آنها به بهره‌برداری رسیده یا در مراحل پایانی کار قرار دارند.

در این جلسه معاونان و نمایندگان مجری طرح‌ها از محل حوزه فعالیت، چالش‌های فراروی، مباحثی را مطرح کردند که معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آبفا کشور توضیحاتی را عنوان کرد و در پایان جلسه از تلاش تمامی پرسنل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان به منظور فعالیت‌های انجام‌گرفته در راستای بهبود وضعیت آب استان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول