اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی:

نخبه‌ها باید عامل امیدواری و حرکت رو به جلو کشور باشند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: نخبه‌ها در هر زمینه‌ای باید عامل امیدواری و حرکت رو به جلو کشور باشند زیرا تمدن بزرگ اسلامی توسط نخبه‌ها ایجاد می‌شود.

نخبه‌ها باید عامل امیدواری و حرکت رو به جلو کشور باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید جواد محمودی پیش از ظهر امروز در بیست و ششمین نشست هم‌اندیشی جوانان آذربایجان‌غربی که با حضور 450 نخبه و مدال‌آور استان در سالن همایش اداره برق برگزار شد، نخبگان را از برکات انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: توجه به نخبگان و استعدادهای درخشان کشور را به سوی قله‌های پیشرفت و ترقی سوق می‌دهد.

وی با بیان اینکه نخبگان موجب پیشرفت و تعالی جامعه هستند، افزود: ‌جوانان ما در طول 33 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی جلودار بودند‌ و جوانان در پیروزی، تثبیت، بقا و دوران هشت سال دفاع مقدس در راس هرم فعالیت‌ها قرار داشتند و بیشترین نقش را ایفا کردند.

محمودی با بیان اینکه برخی از افراد همواره سعی کردند به روش‌های مختلف از جوانان و این ظرفیت بزرگ استفاده‌ ابزاری کنند، تصریح کرد: بصیرت‌، هوشیاری و نگرش‌های درست اسلامی و انقلابی جوانان ما آنها را مایوس کرده و موجب شده تا نتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نخبه‌ها در خیلی از موارد از افراد عادی بالاتر هستند، گفت: مشکلات همواره وجود داشته و دارد اما باید توجه کنیم که حتی همه امکانات لازم برای نخبه‌ترین افراد فراهم نبود و باید شرایط کشور را درک کنیم.

وی با بیان اینکه در 33 سال از عمر انقلاب دشمنان همواره در فکر ضربه‌زدن به پیکره نظام بوده‌اند، ابراز داشت: استکبار جهانی و همچنین مزدوران داخلی در برخی کشورها به ویژه در کشورهای اسلامی مانع رسیدن ندای انقلاب اسلاب ایران به گوش آزادیخواهان می‌شدند اما در نهایت بعد از 30 سال موج بیداری اسلامی و آزادی‌خواهی در سراسر کشور رسید.

محمودی با اشاره به سخنان رهبر مبنی بر اینکه دشمنان اسلام می‌خواهند امید را از جوانان سلب کنند و ناامیدی و خمودگی را بر ملت ما تحمیل کنند، ادامه داد: نخبه‌ها در هر زمینه‌ای باید عامل امیدواری و حرکت رو به جلو کشور باشند و انتقاد و کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها تشکیل شود زیرا تمدن بزرگ اسلامی توسط نخبگان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول