اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز تأکید کرد

نشست‌های فرهنگی در گسترش سطح دینی جوانان موثر است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز گفت: برگزاری برنامه‌ها و نشست‌هایی مانند پرسش و پاسخ دینی در میان نوجوانان و جوانان در گسترش مفاهیم دینی و فرهنگی بسیار مؤثر است.

نشست‌های فرهنگی در گسترش سطح دینی جوانان موثر است

حجت‌الاسلام محمدصادق جانمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز استان قزوین، ضمن اشاره به فعالیت‌های هسته‌های فرهنگی جوانان اظهار کرد: هسته‌های فرهنگی جوان در خط مقدم فعالیت‌های فرهنگی جامعه حضور دارند.

وی در خصوص نفرات تشکیل‌دهنده هسته فرهنگی البرز عنوان کرد: حدود 30 نفر از افراد 15 تا 25 سال عضو این هسته هستند که سعی دارند امور معنوی و معرفتی را گسترش دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز ادامه داد: اعضای این هسته بدون هیچ چشم‌داشتی به مطالعه و تحقیق در مسائل دینی پرداخته و با هدف تبلیغات دینی در فضای مجازی با تشکیل وبلاگ‌های علمی و فرهنگی به فعالیت می‌پردازند.

جانمحمدی با بیان اینکه اعضای هسته فرهنگی البرز همواره در مناسبت‌های گوناگون برنامه‌ها و مطالب گوناگونی را ارائه می‌دهند، اذعان کرد: بخش قابل توجهی از فعالیت‌ها و برنامه‌های اعضا در فضای مجازی منتشر می‌شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی مانند اردوهای فرهنگی و ورزشی برای اعضای هسته‌های فرهنگی وجود دارد که با حضور مربیان مختلف انجام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز توانمندی‌های اعضای هسته فرهنگی را رو به رشد دانست و ابراز کرد: امید است با حمایت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و همت اعضا، فعالیت‌های هسته‌های فرهنگی شهرستان گسترش یابد و نقش مؤثری در تبلیغات فضای مجازی داشته باشند.

جانمحمدی از برگزاری گفتمان‌های دینی در مساجد شهرستان البرز خبر داد و عنوان کرد: در هر یک از مساجد شهرستان البرز جلسات و گفتمان‌های دینی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعزام 20 روحانی برای اقامه نماز جماعت در مدارس شهرستان البرز اظهار کرد: امید است علاوه بر اقامه نماز به صورت جماعت در مدارس البرز، جلسات و گفت‌و‌گوهای علمی و فرهنگی و عقیدتی میان دانش‌آموزان شهرستان برگزار شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز برگزاری برنامه‌ها و نشست‌هایی مانند پرسش و پاسخ دینی در میان نوجوانان و جوانان را در راستای گسترش مفاهیم دینی و فرهنگی بسیار مؤثر دانست و بر افزایش چنین فعالیت‌هایی تأکید کرد.

جانمحمدی در خاتمه از برگزاری جشنواره قرآنی استان قزوین به میزبانی شهر الوند خبر داد و خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور 300 شرکت‌کننده و اساتید بین‌المللی در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم، تفسیر و قصه‌های قرآنی 12 آبان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول