اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمان خبر داد

فعالیت 4500 تاکسی در کرمان

خبرگزاری فارس: شهردار کرمان گفت: تعداد 4 هزار و 500 تاکسی در شهر کرمان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

فعالیت 4500 تاکسی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابوالقاسم سیف‌اللهی یکشنبه شب در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه 4 هزار و 500 خودرو در شهر کرمان در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند، اظهار داشت: شورای اسلامی و شهرداری کرمان توجه ویژه‌ای به بحث احداث پارکینگ دارند.

سیف‌اللهی بیان کرد: حدود 5 هزار و 500 پارکینگ توسط شهرداری کرمان با همکاری بخش خصوصی برای شهر کرمان در نظر گرفته شده است که 4 هزار مورد به طرح گودال خشت‌مال‌ها اختصاص دارد.

وی از ساخت 650 پارکینگ در مجموعه پارکینگ طبقاتی و بازار بزرگ ستاره کرمان خبر داد و افزود: این مجموعه در سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سیف‌اللهی با اشاره به اینکه در گذشته مالکان ساختمان‌ها می‌توانستند با پرداخت مبلغ مناسبی ساخت پارکینگ را حذف کنند، اذعان کرد: این قیمت منطقی نبود.

این مسئول عنوان کرد: شورای اسلامی شهر کرمان تصمیم گرفته که قیمت حذف پارکینگ را به حدی افزایش دهد که مالکان به راحتی برای این امر اقدام نکنند.

سیف‌اللهی بیان کرد: پروانه ساختمانی و تامین پارکینگ به سه روش به مالکان ارائه می‌شود که روش نخست ساخت پارکینگ در محل پروژه است.

وی عنوان کرد: تامین پارکینگ در شعاع 150 متری از محل احداث پروژه و تامین به ازای ریالی برای تملک در پارکینگ عمومی و تحویل به شهرداری نیز از دیگر این روش‌ها به شمار می‌آید.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این نشست بیان کرد: بیشترین موقوفات و درآمد آستان قدس رضوی نسبت به دیگر استان‌ها در استان کرمان وجود دارد.

علی مهاجری موقوفه گنجعلیخان، باغ فتح‌آباد و باغ‌های پسته را از جمله موقوفات آستان قدس رضوی در کرمان برشمرد و تصریح کرد: بر خلاف درآمد مطلوب موقوفات اما نسبت به بهسازی و نگهداری این موقوفات در کرمان کم‌توجهی شده است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول