اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تاکسیرانی ارومیه:

400 دستگاه تاکسی در ارومیه نوسازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تاکسیرانی ارومیه گفت: در یک سال اخیر 400 دستگاه تاکسی در ارومیه مورد نوسازی قرار گرفته است.

400 دستگاه تاکسی در ارومیه نوسازی شد

تقی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نوسازی تاکسی‌ها در راستای جوان‌سازی حمل و نقل درون شهری ارومیه انجام می‌گیرد و بر این اساس تاکسی‌هایی که عمر آن‌ها بیش از 10 سال است از رده خارج می‌شوند.

وی با بیان اینکه نوسازی تاکسی‌ها در سال‌های اخیر مورد توجه ویژه قرار دارد، تصریح کرد: در حال حاضر متوسط عمر تاکسی‌های ارومیه هفت سال است.

ابراهیمی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا عمر ناوگان تاکسیرانی ارومیه را کاهش دهیم، افزود: برای این منظور تاکسی‌هایی که عمر آن‌ها بیش از 10 سال است مورد نوسازی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در این راستا تسهیلاتی به رانندگان تاکسی‌های فرسوده که خودرو آن‌ها مورد نوسازی قرار می‌گیرد اعطا می‌شود، افزود: با نوسازی تاکسی‌ها شاهد ارائه خدمات بهتری به مردم خواهیم بود.

ابراهیمی با بیان اینکه در حال حاضر طرح نوسازی تاکسی‌ها در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: با اقداماتی که در این زمینه در حال انجام است در آینده نزدیک 400 دستگاه تاکسی نو جایگزین تاکسی‌های فرسوده ارومیه می‌شوند.

وی با بیان اینکه با نوسازی این تاکسی‌ها شاهد کاهش عمر ناوگان حمل و نقل درون شهری ارومیه در بخش تاکسیرانی می‌شویم، گفت: با نوسازی این 400 دستگاه، متوسط عمر ناوگان تاکسیرانی ارومیه به شش سال می‌رسد.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به آلودگی هوا توسط تاکسی‌های فرسوده، اظهار داشت: خودروهای فرسوده تهدید جدی برای آلودگی هوا محسوب می‌شوند و لازم است تا نسبت به نوسازی آن‌ها اقدامات لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول