اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تاکسیرانی ارومیه:

300 ایستگاه تاکسی در ارومیه فعالیت دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تاکسیرانی ارومیه گفت: 300 ایستگاه تاکسی برای جابه‌جایی مسافران از محل‌های مشخص در ارومیه فعال هستند.

300 ایستگاه تاکسی در ارومیه فعالیت دارند

تقی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر 99 درصد خط دارای مبدأ و مقصد برای تاکسی‌ها در شهر ارومیه طراحی شده که از این تعداد 70 خط فعال است.

وی با بیان اینکه تاکسی‌های ارومیه به طور مرتب اقدام به ارائه خدمات می‌کنند، تصریح کرد: تعداد خط‌هایی که برای تاکسی‌ها در نظر گرفته شده است کافی است و در صورت نیاز و توسعه شهر، شاهد افزایش تعداد خطوط تاکسی‌ها خواهیم بود.

ابراهیمی افزود: بیش از 300 ایستگاه تاکسی در نقاط مختلف خیابان‌های شهر ارومیه وجود دارد که در صورت نیاز به تعداد این ایستگاه‌ها نیز افزوده می‌شود.

وی با اشاره به قیمت کرایه تاکسی در ارومیه، خاطرنشان کرد: در سال 90 نرخ کرایه تاکسی‌ها مصوب شده و در سال جاری هیچ گونه افزایش کرایه تاکسی‌ها را در ارومیه شاهد نبودیم.

ابراهیمی با بیان اینکه نرخ کرایه تاکسی‌ها که در حال حاضر در ارومیه وجود دارد بسیار کم بوده و رانندگان تاکسی‌ها نیز از این وضعیت رضایت ندارند، گفت: هزینه نگهداری خودرو و گذران زندگی با این میزان کرایه مقرون به صرفه نیست و در تلاش برای قانع کردن شورای اسلامی شهر ارومیه برای تصویب نرخ تاکسی‌ها در ارومیه هستیم.

وی اظهار داشت: افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها به شورای اسامی شهر فرستاده شده و در صورت موافقت شورای شهر، نرخ کرایه تاکسی‌ها در ارومیه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول