اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل تاکسیرانی آذربایجان‌غربی خبر داد

فعالیت 6 هزار تاکسی در ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیر عامل تاکسیرانی ارومیه گفت: 6 هزار تاکسی در آذربایجان‌غربی خدمات ارائه می‌کنند.

فعالیت 6 هزار تاکسی در ارومیه

تقی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت این تعداد تاکسی شامل تاکسی‌های خطی، پلاک قرمز، پلاک قرمز تلفنی، گردشی، فرودگاه، ون و مسافربرهای شخصی ساماندهی شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی مسافرکش‌های شخصی از چند سال گذشته در ارومیه اجرا می‌شود، تصریح کرد: در این راستا فراخوانی برای مسافرکش‌های شخصی داده شده که طی آن باید این افراد اقدام به معرفی خود به سازمان تاکسیرانی ‌کنند.

ابراهیمی افزود: بر اساس اجرای این طرح باید تمام افرادی که در سطح شهر اقدام به مسافرکشی می‌کردند دارای مجوز از سازمان تاکسیرانی ارومیه باشند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا یک هزار و 450 مسافرکش شخصی پس از تایید صلاحیت نسبت به ارائه خدمات به مردم ارومیه اقدام می‌کنند.

مدیر عامل تاکسیرانی ارومیه گفت: استفاده از تاکسی‌های ون به تعداد 81 دستگاه نیز در شهر ارومیه انجام می‌گیرد و بر این اساس شاهد حضور 81 تاکسی ون در مسیرهایی که در فاصله بیشتری از مرکز شهر قرار دارند را شاهد هستیم.

ابراهیمی اظهار داشت: تاکسی‌های گردشی به طور منظم در شهر ارومیه در حال گردش بوده و اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کنند.

وی با بیان اینکه به طور مرتب نسبت به عملکرد تاکسی‌ها نظارت داریم، تصریح کرد: طبق ابلاغی که به رانندگان تمام تاکسی‌ها داشتیم تمام تاکسی‌های موجود در شهر ارومیه موظف هستند با تردد در سطح شهر و توقف در ایستگاه‌های تعیین شده در تمام ساعات به شهروندان خدمات ارائه کنند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول