اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

آمادگی همه ‌جانبه برابر تهدیدها شاخصه ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: آمادگی همه ‌جانبه نظام اسلامی در برابر هر تهدید فرهنگی، اقتصادی، نظامی و سیاسی از شاخصه‌های ملت و دولت پس از پیروزی انقلاب است.

آمادگی همه ‌جانبه برابر تهدیدها شاخصه ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، سردار محمد مارانی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای وحدت در سیرجان با تشریح ابعاد پیروزی انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها اظهار داشت: روزگاری دشمن ما را مورد حمله نظامی قرار می‌داد تا به خیال خام خود انقلاب را شکست دهد و سپس با همکاری منافقان و کوردلان به ترورها و تهاجم فرهنگی پرداخت تا ملت ما را تسلیم کند.

وی افزود: امروز که جنگ اقتصادی را در تبلیغات خود برای ما طراحی کرده است، باید بدانند انقلاب ما محکم و استوار در جهان می‌درخشد و ملت ما در هر شرایطی پس از پیروزی انقلاب به صحنه آمده است و هرگز در برابر آمریکا و صهیونیسم کوتاه نمی‌آید.

مارانی آمادگی همه‌جانبه نظام اسلامی در برابر هر تهدید فرهنگی، اقتصادی، نظامی و سیاسی را از شاخصه‌های ملت و دولت نظام اسلامی پس از پیروزی انقلاب عنوان کرد و بیان کرد: رهبری معظم انقلاب که سکان‌دار کشتی همیشه پیروز ملت ایران است، نوید پیروزی به ملت ما داده و این نوید یعنی آمادگی ما در برابر هر قدرت و توطئه‌ای که بخواهد ما را شکست دهد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان عقب‌ماندن از غافله شهدا را موجب پشیمانی و ندامت عنوان کرد و گفت: این شهادت بود که در برابر هر قدرتی علیه نظام اسلامی ما را به اقتدار رساند.

مارانی تصریح کرد: شهدای وحدت و امنیت پایدار در منطقه‌ای به شهادت رسیدند که آمریکا و ایادی او به خیال خام خود می‌خواستند بین شیعه و سنی تفرقه بیندازند و شهادت سرداران شهید شوشتری و علویان و دیگر هم‌رزمانشان موجب شد این توطئه در منطقه خنثی شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز می‌بینیم که همین استان سیستان و بلوچستان مهد وحدت، همدلی و تلاش برای سازندگی است و آمریکا و مزدورانش مانند همیشه شکست خوردند.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول