اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران انتقاد کرد

برخی نمازهای جماعت کمرنگ شد/ نبرد تاریخی حق و باطل

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به برپایی نماز رزمندگان در بدترین شرایط جنگی از کمرنگ برپا شدن برخی نمازهای جماعت انتقاد کرد.

برخی نمازهای جماعت کمرنگ شد/ نبرد تاریخی حق و باطل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، یادواره 15 شهید روستای بادله در بخش مرکزی این شهرستان بعدازظهر امروز با حضور مردم، مسئولان و خانواده‌های شهدا در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

سردار محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران طی سخنانی در این مراسم با اشاره به نبرد تاریخی حق و باطل تصریح کرد: هر وقت یک گروه برای خدا قدم بردارد قطعا در مقابل این افراد کسانی هستند که بنا ندارند این مسیر نورانی ادامه پیدا کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران شهدا را کسانی دانست که در این مسیر به ندای الهی توجه و از قول خداوند پیروی کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه ایمان به خدا نخستین نکته‌ای‌ است که در قرآن به آن اشاره شده است، تصریح کرد: مطمئنا ایمان به خداوند برای ایستادن در برابر دشمنان دین یک اصل ضروری است که شهدای ما به آن مسلح و مسلط بودند.

وی فضای عمومی در صحنه دفاع مقدس را فضای ایمان به خدا دانست و خاطرنشان کرد: این دقیقا همان چیزی است که در کربلا وجود داشت و همین مساله رمز پیروزی کربلای امام حسین (ع) و کربلای ایران بود.

شاهچراغی دلیل ماندگاری عاشورای امام حسین (ع) در مقابل نبردهای بزرگ‌تری که در تاریخ وجود داشته است را به طبق اخلاص گذاشتن خود، خانواده، آبرو، خون و هستی فرزندان رسول خدا توسط امام حسین (ع) در راه خدا دانست.

این یادگار سال‌های دفاع مقدس به تلاش‌هایی که در طول تاریخ برای به فراموشی سپردن نام و یاد امام حسین (ع) انجام شد اشاره و تصریح کرد: اکنون نیز دشمنان از برپا بودن پرچم سالار شهیدان ناخشنودند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران وحدت، یکدلی و یکپارچگی را از خصوصیات رزمندگان سال‌های دفاع مقدس دانست و با اشاره به برپایی نماز رزمندگان در بدترین شرایط جنگی از کمرنگ برپا شدن برخی نمازهای جماعت انتقاد کرد.

شاهچراغی پیروی از آیات وحدت‌آفرین کلام حق را از دیگر خصوصیات فرزندان ملت در رویارویی با دشمنان دانست و افزود: اگر ماندگاری رزمندگان جنگ تحمیلی بوجود آمد به دلیل تاسی از سالار شهیدان و توجه واقعی به کلام الهی بود.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول