اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد:

تربیت دینی فرزندان حول محور نماز ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: اقامه نماز از کودکی باید در کودکان نهادینه شود و برای این کار برگزاری دوره‌های ویژه کودکان، مربیان مهدهای کودک و والدین با موضوع و محور تربیت دینی فرزندان ضروری است.

تربیت دینی فرزندان حول محور نماز ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام محمدرضا رحمانی صبح امروز در جلسه شورای اقامه نماز گناباد که به منظور بررسی برنامه‌های پنج ماهه آخر سال و چگونگی همکاری دیگر ادارات این شهرستان در محل دفتر امام جمعه گناباد برگزار شد، اظهار داشت: برای ترویج و گسترش فرهنگ نماز همه دستگاه‌ها و نهادهای دست‎اندرکار باید با ستاد همکاری داشته و برنامه‌های متناسب با ادارات خود برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

وی افزود: اقامه نماز از کودکی باید در کودکان نهادینه شود و برای این کار برگزاری دوره‌های ویژه کودکان، مربیان مهد کودک و والدین دارای کودک با موضوع و محور تربیت دینی فرزندان انجام شود.

رحمانی تصریح کرد: در ادبیات دینی ما از نماز به عنوان علامت ایمان، نشانه تقوا و طریق رستگاری نام برده شده و از جهات و به گونه‌های متعددی به نماز و اقامه آن دعوت شده است.

وی بیان داشت: در دانشگاه‌ها جوان‌هایی که اهل نمازند و با معنویات سر و کار دارند در درس‌هایشان نیز موفق‌تر هستند.

رحمانی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی درباره برگزاری دوره آموزش احکام ضروری ویژه پرستاران، اداره بهزیستی و آموزش و پرورش نسبت به برگزاری دوره آموزشی ویژه مربیان پیش دبستانی و مهد‌کودک‌ها، آموزش و پرورش، مراکز آموزش عالی، کمیته امداد، هلال‌احمر و فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به برگزاری کلاس مروجین نماز از دانش‌آموزان، اقدام کنند.

وی افزود: علاوه بر این بهزیستی، آموزش و پرورش، کمیته امداد و مراکز آموزش عالی نشست‌هایی با عنوان خانواده و نماز برای اولیای دانش‌آموزان با اولویت دانش‌آموزان ابتدایی و مناطق محروم و گفتمان دینی با موضوع نماز ویژه دانشجویان برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول