اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت انجمن هنرهای تجسمی اداره ارشاد رامهرمز

نمایشگاه و فروشگاه زیور آلات سنتی در رامهرمز برپا شد

خبرگزاری فارس: به همت انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز نمایشگاه و فروشگاه زیور آلات دست ساز سنتی و آثار دو هنرمند جوان این شهرستان برپا شد.

نمایشگاه و فروشگاه زیور آلات سنتی در رامهرمز برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، در این نمایشگاه که تا 10 روز آینده برپاست، آثار تولید شده توسط رضوان بایمانی‌نژاد و بنت الزهره جانی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در این نمایشگاه که با استقبال خوب مواجه شده، 500 قطعه زیور آلات که بر روی مس، برنز و فلز برنج در طرح‌هایی زیبا حکاکی شده در سالن نمایشگاهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز به نمایش گذاشته شده است.

رضوان بایمانی‌نژاد یکی از هنرمندان برگزار کننده این نمایشگاه گفت: حدود دو سال است که در این رشته در اصفهان مشغول به فعالیت و فراگیری این حرفه هستم و در کارگاه‌های مختلف بر روی فلزاتی از جمله برنز، برنج و مس کار کرده‌ام.

وی افزود: سعی می‌کنم برای ایجاد خلاقیت در آثارم، طرح‌ها و ترکیب‌های سنتی را با مدرنیته ادغام کنم تا برای جوان امروزی مورد پسند باشد.

این هنرمند جوان رامهرمزی گفت: تلاش کرده‌ایم در این نمایشگاه آثار خوب و با قیمت بسیار مناسب را در اختیار خریداران و علاقه‌مندان به هنرهای دستی قرار دهیم.

همچنین بنت الزهره جانی یکی دیگر از هنرمندان برگزار کننده نمایشگاه زیور آلات سنتی دست ساز، تخصص اصلی خود را نقاشی عنوان کرد و گفت: نخستین بار است که در این رشته کار می‌کنم اما می‌بینم تأثیر کاری که ما بر روی این گونه از فلزات انجام داده‌ایم بین مردم بسیار خوب و مثبت بوده است.

فیروزه عریضی یکی از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه نیز اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف معرفی توانایی‌های جوانان پس از فارغ التحصیلی و ایجاد خود باوری در آنان و مهم‌تر از آن بازگشت به شهر و دیار خود برای مطرح نمودن ایده‌ها، ابتکارات و افکار خلاقانه بر پا شده است.

وی افزود: با استقبال خوبی که توسط مردم از این نمایشگاه صورت گرفت توانستیم به بخشی از اهداف خود دست پیدا کنیم.

عریضی اظهار امیدواری کرد در صورتی‌که مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این هنرمندان جوان همکاری مستمر داشته باشند، آنان خواهند توانست بیش از پیش به خود باوری هنری و حرفه‌ای برسند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول