اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر:

نمایشگاه خوشنویسی غدیر در بوشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: به مناسبت دهه امامت نمایشگاه خوشنویسی غدیر در گالری سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

نمایشگاه خوشنویسی غدیر در بوشهر برگزار می‌شود

سیدحسین سیدزاده امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در این نمایشگاه هنرمندان بوشهری آثار خود را با موضوع غدیر در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

وی افزود: حوزه هنری بوشهر همواره در ویژه‌برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی حضوری فعال داشته و هنرمندان نیز آثار خود را در رشته‌های مختلف هنری در معرض دید قرار می‌دهند.

رئیس حوزه هنری بوشهر تاکید کرد: سیاست ما ترویج فرهنگ معنوی و اسلامی در قالب رشته‌های مختلف هنری است و در طول سال ویژه‌برنامه‌های مختلفی هم در این راستا خواهیم داشت.

وی در ارتباط با برگزاری دوره نمایشنامه‌نویسی پیشرفته در حوزه هنری بوشهر گفت: دومین جلسه کارگاه آموزشی نمایشنامه‌نویسی پیشرفته توسط استاد فرید میرشکار با حضور علاقمندان این رشته برگزار شد و مورد استقبال هم قرار گرفت.

رئیس حوزه هنری بوشهر اضافه کرد: در این جلسه که نویسندگان جوان کارگاه داستان و نمایشنامه‌نویسان تئاتر حضور داشتند، استاد میرشکار از ساختار تراژدی آغاز کرد و در ادامه به ساختار نمایشنامه‌های مدرن پرداخت.

سیدزاده اضافه کرد: در این نشست آموزشی سیر تطور ساختار نمایشنامه‌ها از یونان باستان تا به امروز بررسی شد و مورد بحث قرار گرفت.

وی در مورد نشست تخصصی طرح و ایده در حوزه هنری استان بوشهر اظهار داشت: به همت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان بوشهر نخستین نشست تخصصی با موضوع طرح و ایده در نمایش و نمایشنامه برگزار شد.

رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: در این نشست که زیر نظر استاد فرید میرشکار برگزار شد، مباحثی در ارتباط با چگونگی رسیدن به یک طرح و ایده مناسب در نمایشنامه و نمایش و همچنین ویژگی‌های یک طرح و ایده خوب از دیدگاه وی مطرح شد.

حوزه هنری بوشهر هر ماه نشستی با موضوعات خاص نمایشی در واحد نمایش حوزه هنری بوشهر برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول