اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مهران رجبی، شهاب عباسی و.....

فیلم سینمایی "نبرد با دزدان کتیبه"در چالوس کلید خورد

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی " نبرد با دزدان کتیبه " با حضور جمعی از چهره‌های سینمایی کشور در چالوس کلید خورد.

فیلم سینمایی "نبرد با دزدان کتیبه"در چالوس کلید خورد

احسان صابریان مدیر تولید این فیلم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس گفت: داستان این فیلم بدین ترتیب است که سه پسر و یک دختر که خواهر و برادر همدیگر هستند از داخل موزه‌ای کتیبه‌ای را به سرقت می‌برند و این کتیبه را طی اتفاقاتی که پلیس آنها را تعقیب می‌کند در یک خانه ویلایی که به ظاهر کسی در آن نیست پنهان می‌کنند تا در ساعات شب و زمانی که جو آرام شد دوباره به آن ویلا آمده تا کتیبه پنهان شده را با خود ببرند اما متوجه می‌شوند که صاحب خانه برگشته است و بنابراین قصه از همین جا متفاوت دنبال می‌شود.

وی افزود: در این فیلم بازیگرانی همچون مهران رجبی، شهاب عباسی، یوسف صیادی و شراره رخام نقش اصلی را ایفا می‌کنند که در کنارشان سیاوش مفیدی در نقش پدر، مژگان ترانه در نقش مادر و نعیمه نظام‌دوست در نقش عمه بازی می‌کنند.

صابریان اظهار کرد: داستان این فیلم یک داستان کاملا کودک اما جدی است و پرسوناژهای ما اصلا کمدی نیستند و قرار هم نیست که کمدی بازی کنند اما در طول این فیلم اتفاقاتی بر سر این پرسوناژها می‌افتد که باعث خنده بیننده می‌شود.

وی افزود: علیرضا اطیابی، آرمان یعقوبی به‌عنوان کودک در این فیلم بازی می‌کنند که باتوجه به اینکه اثر ما یک کار کودک است بنابراین بیشترین تمرکز را بر روی اینها برای ما بسیار اهمیت دارد تا کار کودک را به خوبی در این فیلم به تصویر بکشیم.

مدیر تولید فیلم سینمایی " نبرد با دزدان کتیبه " بیان داشت: یکی از کارهای اصلی که در این فیلم‌ انجام خواهد شد " ویژوال افکت " است که حداقل 70 درصد این فیلم را به خود اختصاص می‌دهد و در حقیقت این فیلم با " ویژوال افکت " بلند می‌شود.

وی درباره علت انتخاب شمال به‌عنوان لوکیشن این کار گفت: ما به دنبال خانه‌ای در خارج از شهر بودیم که اطراف هیچگونه ویلا یا ساختمان دیگری نباشد و ما در تهران با توجه به نوع معماری آن نتوانستیم چنین فضایی را پیدا کنیم بنابراین با سه ماه جستجو موفق شدیم لوکیشن مورد نظرمان در چالوس پیدا کنیم و کار فیلمبرداری را در آنجا آغاز کردیم.

صابریان خاطرنشان کرد: از همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اداری که به ما در ساخت این فیلم کمک و یاری رساندند کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدواریم این کار خوب از آب در بیاید و مردم هم از دیدن آن لذت ببرند.

به گزارش خبرگزاری فارس، عوامل فیلم سینمایی " نبرد با دزدان کتیبه " به شرح ذیل است:

تهیه کننده: سید مسعود اطیابی

کارگردان: سید داوود اطیابی

مدیر تولید: احسان صابریان

دستیار یک و برنامه ریز: حسین دیردار

مدیر تدارکات: مهدی آقایی

فیلمبردار و نورپرداز: آبتین سهامی

صدابردار: مسعود شاهوردی

طراح گریم: حسین اردستانی

طراح دکور: منوچهر یعقوبی

منشی صحنه: وحیده طوسیان

عکاس  امید تنها

مسئول ویژوال افکت: مجید دوستی

انتهای پیام/غ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول