اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی چالوس

بیست و نهمین دوره بلند فیلم‌سازی در مازندران آغاز شد

خبرگزاری فارس: بیست و نهمین دوره بلند فیلم‌سازی در چالوس آغاز شد.

بیست و نهمین دوره بلند فیلم‌سازی در مازندران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، بیست و نهمین دوره بلند فیلم‌سازی در چالوس از صبح امروز با حضور فعالانی از چند شهر مازندران آغاز شد.

محمد شریفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس درباره این دوره آموزشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس بیان داشت: فیلم رسانه‌ای است که باید ظرفیت‌های هنر بومی را در مسیر اولویت‌های نظام و نیاز جامعه با آن کشف و تقویت کند و بی‌شک از طریق کشف همین استعدادها نیل به این هدف میسر می‌شود.

وی ابراز داشت: منطقه ما از ظرفیت‌‌های خوبی برخوردار است که نگاه ما نیز به‌طور قطع مبتنی بر حمایت فراتر از توان  موجود است.

* 60 دفتر انجمن سینمای جوانان در کشور فعالیت می‌کنند

 

مسئول انجمن سینمای جوانان ایران دفتر چالوس نیز گفت: انجمن سینمای جوانان ایران دفتر چالوس از سال 85 به طور رسمی افتتاح شد و اکنون در کل کشور فقط 60 دفتر انجمن سینمای جوانان فعالیت می‌کنند.

بهنام طهماسبی تصریح کرد: با موقعیتی که دفتر چالوس در منطقه غرب مازندران دارد، 43 نفر برای  حضور در آزمون بلندمدت فیلم‌سازی یک ساله متقاضی این دوره شدند.

طهماسبی عنوان کرد: اکنون شاهد آن هستیم که نیمی از متقاضیان از شهرهای بابلسر، محمود آباد، آمل، نور، عباس آباد و تنکابن هستند که این موضوع بار مسئولیت ما را در خدمات‌دهی به هنرجویان دو چندان کرده چرا که بعد مسافت در ارزیابی اشتیاق افراد مولفه مهمی محسوب می‌شود.

این هنرمند مازندرانی افزود: مطمئن هستیم که با امکانات قوی و به روز شده در کنار محتوای درسی که دارای سرفصل‌های کاربردی و همچنین مدرسان بسیار باتجربه و آشنا به فنون و توان حمایت، آموزش و در نهایت تولید آثار فاخر را خواهیم داشت.

وی در پایان اذعان داشت: دوره یک‌ساله فیلمسازی در دفتر چالوس اکنون وارد دومین سال فعالیت خود می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول