اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کرمان:

تله فیلم "آسیاب پدری" در کرمان کلید می‌خورد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: تله فیلم "آسیاب پدری" با موضوع تحکیم خانواده با همکاری حوزه هنری و شبکه استانی صدا و سیمای کرمان به زودی کلید می‌خورد.

تله فیلم "آسیاب پدری" در کرمان کلید می‌خورد

عباس سالاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اینکه از برنامه سال جاری حوزه هنری عقب نیستیم، اظهار داشت: تاکنون 55 درصد از تعهدات سال جاری اجرایی شده است.

وی ابراز داشت: 100 درصد تعهدات فیلم حوزه هنری برای سال جاری در شش ماه نخست محقق شده است.

سالاری از تولید چهار فیلم در حوزه هنری استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: سریال انیمیشن "با ما" با موضوع تحکیم خانواده در حوزه هنری استان کرمان آغاز شده است.

وی افزود: قسمت نخست مجموعه انیمیشن "با ما" در هفته آینده تولید می‌شود و تولید پنج قسمت دیگر آن تا آبان‌ماه به پایان می‌رسد.

سالاری تصریح کرد: تله فیلم "آسیاب پدری" با موضوع تحکیم خانواده با همکاری حوزه هنری و شبکه استانی صدا و سیمای استان کرمان به زودی کلید می‌خورد.

وی با بیان اینکه 60 درصد از تعهدات حوزه هنری استان کرمان در زمینه هنرهای تجسمی محقق شده است، اذعان داشت: 40 درصد باقی مانده مربوط به برنامه‌های مناسبتی است که باید زمان آن فرا رسد.

سالاری خاطرنشان کرد: در زمینه هنرهای نمایشی نیز 80 درصد از تعهدات سال جاری در نیمه نخست محقق شده و شش نمایش تولید و آماده اجرا است که تاکنون یکی از این نمایش‌ها اجرای عمومی شد.

وی با بیان اینکه در تمام هفته‌های سال جاری شاهد برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه هنری استان کرمان هستیم، بیان کرد: برگزاری کارگاه ادبیات پایداری رویداد جدیدی در این حوزه است.

این مسئول فرهنگی با اشاره به اینکه کارگاه‌ها در حوزه هنری استان کرمان تخصصی‌تر از سال‌های گذشته برگزار شده است، ابراز داشت: نشست‌های تخصصی نقد کتاب نیز در سال جاری به برنامه‌های حوزه هنری استان کرمان افزوده شد.

سالاری افزود: تاکنون تمام نشست‌‌های پیش‌بینی شده حوزه هنری استان کرمان در سال جاری برگزار شده و به نظر می‌رسد برگزاری نشست‌ها فراتر از برنامه باشد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول