اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خبر داد

رفع مشکل ترافیک بخش جدید شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر از رفع مشکل ترافیک موجود در بخش جدید شهر خبر داد و گفت: اتوبان ملاصدرا احداث می‌شود.

رفع مشکل ترافیک بخش جدید شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان صبح امروز در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: احداث اتوبان ملاصدرای شوشتر و اتصال آن به منطقه شوشترنو باعث می‌شود تا بخش زیادی از مشکلات ترافیکی در منطقه کوی نیرو، بلوار کشاورز، اتوبان امام حسین(ع) و.. برطرف شود و به این دلیل باید در اسرع وقت کار ساخت این اتوبان انجام شود.

وی افزود: برای احداث این اتوبان هزینه زیادی نیاز نیست و شهرداری می‌تواند در شرایط کنونی تنها با امکانات خود این اتوبان را احداث کند و تغییر مسیر ترافیک در این منطقه اقدامات لازم را انجام دهد.

سلطانیان با اشاره به اینکه احداث بخشی از این اتوبان در سال‌جاری مشکلات ترافیک منطقه فرهنگ‌شهر را برطرف کرد، خاطرنشان کرد: احداث بخشی از این اتوبان توانست تاحد زیادی مشکلات ترافیکی را در منطقه جدید شوشتر حل کند و باید امتداد ساخت این اتوبان از طرف شهرداری پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه در ماه‌های آینده ترافیک در این منطقه چندبرابر می‌شود، افزود: در ماه‌های آینده با تحویل واحدهای مسکونی مسکن مهر به مردم تا حد زیادی ترافیک در این منطقه افزایش می‌یابد و به این دلیل باید در اسرع وقت برای احداث این اتوبان و اتصال آن به بلوار دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر اقدام کرد.

این عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر تأکید کرد: برای تکمیل این اتوبان نیازمند احداث دو دهنه پل کوچک هستیم و برای جلوگیری از این هزینه‌ها نیز می‌توانیم تاحدی با اجرای طرح‌های کم‌هزینه‌تر در این باره صرفه‌جویی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، بخشی از این اتوبان سال‌جاری با اعتبارات عمرانی استانداری خوزستان احداث شده و در هفته دولت به بهره‌برداری رسید و به این دلیل شورای شهر به دنبال تکمیل این پروژه است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول