اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

بانک‌ها همکاری بیشتری با واحدهای تولیدی داشته باشند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌‌رضوی گفت: بانک‌ها برای حل مشکلات بخش تولید همکاری بیشتری با واحدهای تولیدی داشته باشند.

بانک‌ها همکاری بیشتری با واحدهای تولیدی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی صبح امروز در نشست کارگروه استانی ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی در محل استانداری خراسان‌رضوی اظهار کرد: حل مشکلات اقتصادی و واحدهای تولیدی در رأس اقداماتی است که باید از سوی مسئولان مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار خراسان‌رضوی یادآور شد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، در حوزه اقتصاد برنامه‌ریزی‌های خاصی را انجام می‌دهند و به ‌دنبال این هستند که در این حوزه کشورمان را دچار اختلال کنند و مهم‌ترین مسئله‌ای که باید مدنظر قرار بگیرد این است که ما نیز باید با برنامه در این حوزه وارد شویم.

صلاحی افزود: باید با همه توان به‌ حل مشکلات صادراتی کشور بپردازیم، زیرا اگر این مسئله حل شود، بسیاری از مسائل ارزی و همچنین مسائل مربوط به اشتغال حل می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اهداف ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی تاکید کرد: وظیفه اصلی این ستاد این است که مشکلات مربوط به بازپرداخت تسهیلات را بررسی کند و اعطای تسهیلات تنها در ستاد اشتغال باید مورد بررسی قرار بگیرد.

صلاحی گفت: تمام درخواست‌های ستاد تسهیل در زمینه دریافت تسهیلات باید به دبیرخانه کارگروه اشتغال فرستاده شود.

استاندار خراسان‌رضوی در ادامه با اشاره به وظیفه بانک‌ها در قبال مشکلات نظام تولیدی خراسان‌رضوی بیان کرد: بر طبق جلساتی که با ریاست جمهور برگزار کرده‌ایم، مصوب شده است که بانک‌ها همکاری بیشتری با واحدهای تولیدی داشته باشند.

صلاحی تصریح کرد: در جلسه‌ای که به‌ زودی با شورای عالی بانک‌های استان خراسان‌رضوی برگزار می‌شود، این موارد به آنها نیز ابلاغ می‌شود.

وی در پایان از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی درخواست کرد عملکرد سازمان متبوع خود و همچنین کارگروه‌های فعال در این سازمان را به‌ صورت مکتوب در پایان سال در اختیار استانداری قرار دهد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول