اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد هرمزگان خبر داد

شرکت 37 مرکز در جشنواره آثار و تولیدات مراکز علمی وکاربردی هنر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از حضور 37 مرکز علمی وکاربردی در نخستین جشنواره آثار و تولیدات مراکز علمی وکاربردی فرهنگ و هنر در استان خبر داد.

شرکت 37 مرکز در جشنواره آثار و تولیدات مراکز علمی وکاربردی هنر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، انوشیروان پیشدار پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره برای نخستین بار به میزبانی استان هرمزگان در بندرعباس از 17 تا 19 آبان‌ماه برگزار می‌شود و 37 مرکز علمی وکاربردی فرهنگ و هنر برای شرکت در جشنواره به دبیرخانه اثر ارسال کرده‌اند.

وی افزود: داوری آثار از چهارم آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا یک هفته ادامه خواهد داشت؛ گروه داوری نیز از مطرح‌ترین اساتید این حوزه هستند که اسامی آنها پس از پایان داوری افراد راه یافته به بخش نهایی اعلام خواهد شد.

دبیر نخستین جشنواره آثار و تولیدات علمی وکاربردی فرهنگ و هنر خاطرنشان کرد: 37 مرکز علمی وکاربردی فرهنگ و هنر از 17 استان در این جشنواره شرکت کرده‌اند و آثار ارسالی در رشته‌های عکس، فیلم، موسیقی، خوشنویسی، پوستر، نقاشی، تذهیب، تصویرسازی، تولیدات چندرسانه‌ای، قلم‌زنی، گرافیک، طراحی وب، بروشور، دوخت، جلد، کار چوب، نگارگری، آگهی تبلیغات، روابط عمومی و امور فرهنگی است.

پیشدار خاطرنشان کرد: برگزاری این رویداد مهم در هرمزگان می‌تواند در راستای تقویت مراکز و دانشکده‌های علمی وکاربردی استان مؤثر باشد.

یادآور می‌شود؛ نخستین جشنواره آثار و تولیدات علمی وکاربردی فرهنگ و هنر 17 الی 19 آبان‌ماه در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول