اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش رامسر:

مسئولیت‌پذیری در شورای دانش‌آموزی متجلی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش رامسر گفت: شوراهای دانش‌آموزی نشان داده که توانسته‌اند به نحو مطلوبی نقش خود را تبیین کند و مسئولیت‌پذیری را افزایش می‌دهد.

مسئولیت‌پذیری در شورای دانش‌آموزی متجلی می‌شود

محمد رسول حیدرپور در حاشیه انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در مدارس رامسر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس انتخابات شوراهای دانش‌آموزی را با اهمیت دانست و گفت: آموزش و پرورش به عنوان متولی اصلی آموزش وظیفه دارد تا با برنامه‌ریزی دقیق و سرمایه‌گذاری بهینه، زمینه را برای درخشش توانمندی‌ها و طرح‌های دانش‌آموزان فراهم کند.

حیدرپور افزود: دانش‌آموزان علاوه بر درس و وظایف تحصیلی باید آمادگی حضور در عرصه‌های مختلف اجتماع را دارا شده و وظیفه ماست که در شناخت استعداد وعلاقه این سرمایه‌های کشور تلاش کنیم.

این مسئول اظهار داشت: امسال نیز مانند سال گذشته انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در تمام مدارس رامسر برگزار شد و دانش‌آموزان حضور پررنگی را از خود نشان دادند.

مدیر آموزش و پرورش رامسر بیان داشت: شوراهای دانش‌آموزی نشان داده است که توانسته‌اند به نحو مطلوبی نقش خود را تبیین و اکنون اهمیت توان این شورا بر هیچ مسئولی پوشیده نیست.

انتهای پیام/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول