اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر خبر داد

اختصاص بیش از 3 میلیارد تومان به آموزش و پرورش ملایر

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه ملایر از اختصاص 3 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی ملایر برای ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس این شهرستان به آموزش و پرورش ملایر خبر داد.

اختصاص بیش از 3 میلیارد تومان به آموزش و پرورش ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش ملایر با اشاره به اینکه امسال نظام 3ـ3ـ6 در آموزش و پرورش اجرایی شده است، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در ابتدای شروع سال تحصیلی در ملایر دانش‌آموزان با مشکلی مواجه نشده‌اند.

وی اضافه کرد: در زمینه‌های مختلف کاری آموزش و پرورش از ابتدای سال تحصیلی تاکنون خوب عمل کرده و در این راستا لازم است همه نهادها و دستگاه‌ها برای حفظ جایگاه واقعی آموزش و پرورش و رفع مشکلات این دستگاه همکاری لازم را داشته باشند چراکه آموزش و پرورش متعلق به همه است.

فرماندار شهرستان ملایر در ادامه به اعتبارات اختصاص‌ یافته به آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: 3 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی ملایر در سال جاری برای ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس شهرستان به آموزش و پرورش ملایر اختصاص یافته که لازم است آموزش و پرورش با پیگیری و همکاری با سازمان نوسازی نسبت به جذب این اعتبارات اقدامات لازم را داشته باشد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این اعتبار، 680 میلیون تومان دیگر نیز برای ورزش دانش‌آموزان مصوب شده که در این راستا این اعتبار نیز برای ساخت و تجهیز سالن‌های ورزشی در مدارس اختصاص یافته است.

خیریانپور در ادامه از ساماندهی و سازماندهی 120 نفر از طلاب و روحانیون برای حضور در نماز جماعت و دیگر برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در مدارس شهرستان ملایر خبر داد.

وی ضمن تقدیر از آموزش و پرورش در اجرای طرح راهیان نور دانش‌آموزی گفت: مانور زلزله در هفته کاهش بلایای طبیعی با همکاری آموزش و پرورش به خوبی در ملایر اجرا شد و در این راستا از مدیران آموزش و پرورش تقدیر می‌کنیم.

فرماندار ملایر از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی ملایر در 9 آبان‌ماه خبر داد و گفت: لازم است برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن یادواره شهدا، ادارات و نهادهای دولتی همکاری لازم را داشته باشند.

وی با توجه به پیگیری و حل مشکل برق هنرستان شهید باقری و سالن ورزشی اختر مدنی، پرداخت هزینه‌های اوقافی مدارس به اداره اوقاف و امور خیریه و همکاری اداره برق با آموزش و پرورش در راستای کمک به مدارس و قطع نکردن برق مدارس به خاطر بدهی را خواستار شد.

خیریانپور با تأکید به آموزش و پرورش گفت: برای پرداخت حق موقوفات لازم است که از بودجه‌هایی که برای آموزش و پرورش اختصاص می‌یابد کنار گذاشته شده و حق موقوفات پرداخته شود چراکه با پرداخت حق موقوفات بسیاری از مشکلات حل شده و موقوفات نیز این پرداخت‌ها را دوباره برای امور فرهنگی و آموزشی شهرستان هزینه می‌کند.

انتهای پیام/ز10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول