اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های قزوین تأکید کرد

لزوم توجه به لایه‌های پنهانی درون زندان‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های قزوین بر لزوم توجه به لایه‌های پنهانی درون زندان‌ها تأکید کرد و گفت: زمان مناسب برای توجه به بخش‌های درونی و لایه‌های پنهانی در زندان‌ها فرا رسیده است.

لزوم توجه به لایه‌های پنهانی درون زندان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، حمیدرضا فراست‌طلب اظهار کرد: زمان مناسب برای توجه به بخش‌های درونی و لایه‌های پنهانی در زندان‌ها فرا رسیده و این آسیب‌شناسی زمینه‌ساز تحول در اصلاح و تربیت زندانیان خواهد شد.

وی افزود: رؤسای زندان‌ها برای ایفای نقش‌های خود باید به تکالیف و وظایف درون‌سازمانی جامه عمل بپوشانند.

مدیرکل زندان‌های قزوین بیان کرد: لازمه مدیریت موفق در زندان، شناسایی قابلیت‌ها و توانمندی همه سطوح زندان‌بانی و این مهم نیازمند توانایی ایجاد ارتباط، ادارک، هدایت و ایجاد انگیزه در کارکنان است.

فراست‌طلب اذعان دکرد: تاکنون با استفاده از ابزارها، تکنیک‌ها و روش‌های طراحی شده، نظم سیستمی در زندان‌های استان قزوین استقرار یافته و منابع و ظرفیت‌های انسانی در جایگاه‌های خود قرار گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم، ارتباط صحیح و منطبق با فرهنگ کار جمعی و سیستمی، وظیفه‌مداری را در تمامی سطوح کارکنان متبلور کرد که در بازخورد از عملکردها و نتایج، موفقیت‌های چشم‌گیرتری حاصل شده است.

مدیرکل زندان‌های قزوین با اشاره به تکالیف و شاخص‌های تعیین شده برنامه‌ها اضافه کرد: تکالیف بر اساس اسناد بالادستی، تأثیر فراوانی در متعهد کردن کارکنان به وظایف خود داشته و زمان آن فرا رسیده تا همه همکاران با دانایی‌محوری نقش هدایت‌کننده‌های تربیتی را در بین زندانیان ایفا کنند.

فراست‌طلب تصریح کرد: در حال حاضر با به خدمت گرفتن همه ظرفیت‌ها و استفاده از همه برنامه‌های مختلف به فعالیت‌های روزانه زندانیان ورود کرده تا رفتار آنها مطابق با اصول مورد پذیرش جامعه تغییر یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای دستیابی به اهداف نهایی، مهارت طراحی، تجزیه و تحلیل و حل مسائل زندان‌بانی مستمر در جلسات شورای اداری بحث و تبادل نظر می‌شود.

مدیرکل زندان‌های قزوین عنوان کرد: بی‌شک توسعه هدف‌دار برنامه‌های اصلاحی و تربیتی و رسیدن به سطح استاندارد، مبتنی بر ابزارهای رایانه‌ای و شبکه‌ای است.

فراست‌طلب ادامه داد: استفاده از همه ظرفیت‌های آمار و رایانه موجب انسجام عملکرد زندان‌ها شده و در جلسات متعدد از دیدگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد، با این اقدام نقاط ضعف برنامه‌ها مشخص شده و رفع نقص می‌شود.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول