اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های همدان:

توجه به معارف اسلام در زندان‌های همدان مورد توجه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان همدان گفت: توجه به معارف غنی اسلام و اهتمام به آنها برای اجرایی کردن برنامه‌های عملیاتی از برنامه‌های ما در اداره زندان‌های استان همدان است.

توجه به معارف اسلام در زندان‌های همدان مورد توجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن محمدیاری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل‌ زندان‌های استان همدان اظهار داشت: توجه به معارف غنی اسلام و اهتمام به آنها برای اجرایی کردن برنامه‌های عملیاتی از برنامه‌های ما در اداره زندان‌های استان همدان است.

وی به اهمیت سازمان زندان‌ها در کشور اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به رویکرد اصلاح و تربیتی سازمان زندان‌ها و تلاش شبانه‌روزی مسئولان امر باعث می‌شود تا مسیر خدمتگزاری برای نیروهای فعال در سازمان زندان‌ها بهتر و هموارتر شود.

محمدیاری تصریح کرد: بکارگیری تمام ظرفیت‌ها و مبنا قرار دادن شایسته‌سالاری که هر روز شاهد بالا رفتن کمی و کیفی کارها شده و بالا بردن انگیزه و روحیه نشاط در کارکنان زندان‌ها سرلوحه ‌برنامه‌های ما در اداره زندان‌های استان همدان است.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه حفظ و نگهداری از منابع از اولویت‌های کاری ماست، گفت: استفاده از متخصصان امر در برنامه‌‌ها و همچنین همدلی تمام همکاران در تمام امور از برنامه‌های پیش روست چراکه موفقیت با حرکت فردی فراهم نشده و یک کار گروهی و همدلی همکاران را می‌طلبد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول