اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه:

گسترش آموزش در زندان‌ها اولویت‌های کاری ماست

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه گفت: گسترش امر آموزش در زمینه‌های مختلف در زندان‌های استان از اولویت‌های کاری ما است.

گسترش آموزش در زندان‌ها اولویت‌های کاری ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اژدر اسدبیگی اظهار کرد: تعداد50 نفر از مددجویان کرمانشاهی با شرکت در کلاس‌های آموزش تربیت مربی قرآن (تفسیر و مفاهیم) و نیز آموزش فنی و حرفه‌ای (دوزندگی و خیاطی) طی گذراندن دوره‌های مربوطه موفق به اخذ گواهینامه معتبر از اداره فرهنگی زندان‌های استان شدند.

وی ادامه داد: در راستای پرکردن بهینه اوقات فراغت مددجویان و بالفعل کردن استعداد و توانایی‌های آنان با هدف اشتغال‌زایی، در پی تعامل این اداره‌کل با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فنی و حرفه‌ای، تعداد 50 نفر از مددجویان زندان‌های این استان با شرکت در دوره‌های آموزش تربیت مربی قرآن و نیز آموزش فنی و حرفه‌ای، طی گذراندن دوره‌های مربوطه، موفق به اخذ گواهینامه معتبر از اداره فرهنگی زندان‌های استان شدند.

اسدبیگی تصریح کرد: یکی از اهداف و سیاست‌های سازمان زندان‌ها در خصوص آموزش بحث اشتغال‌زایی مددجویان است که این مسئله طی فرایند پذیرش، جذب و شناخت استعدادها، برگزاری دوره‌های آموزشی زیر نظر مربیان و اساتید مربوطه، پس از بدست آوردن مهارت لازم با اعطا گواهینامه معتبر به مددجویان گامی در راستای آموزش و اشتغال و کسب درآمد شرافتمندانه برای آنان و خانواده‌هایشان برداشته می‌شود.

وی گسترش امر آموزش در زمینه‌های مختلف در زندان‌های استان را از اولویت‌های کاری خود دانست و گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که خداوند متعال به انسان‌ها عطا فرموده، جا دارد در فرایند آموزش علوم مختلف و کسب مهارت‌های موجود، هر چه در توان هست به کار برد که بدین ترتیب هم شکرگزار نعمات الهی بود و هم بتوانیم در این راستا به جامعه مددجویان و آسیب‌دیدگان اجتماعی خدمتی ارزشمند ارائه دهیم.

اسدبیگی اظهار کرد: مددجویانی که در دوره‌های آموزشی شرکت و موفق به اخذ گواهینامه مهارت شده‌اند، علاوه بر استفاده بهینه از اوقات فراغت خود و کسب مهارت‌های شغلی می‌توانند از مزایای گواهینامه‌های دریافتی در زمان حبس و حتی پس از آزادی شامل مرخصی، وام و دیگر تسهیلات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول