اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

مدیرکل زندان‌های همدان معرفی شد

خبرگزاری فارس: حسن محمدیاری به عنوان مدیرکل زندان‌های استان همدان معرفی شد.

مدیرکل زندان‌های همدان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز با حضور تنی چند از مسئولان استانی و رئیس کل سازمان زندان‌های کشور مدیرکل زندان‌های استان همدان معرفی شد.

در این مراسم کریم ملکی طی حکمی از سوی رئیس کل سازمان زندان‌های کشور تودیع و حسن محمدیاری به عنوان مدیرکل زندان‌های استان همدان منصوب شد.

مدیرکل سابق زندان‌های استان همدان در این مراسم ضمن ارائه گزارش عملکرد خود در زمان خدمتش در همدان اظهار داشت: یکی از پایه‌های مدیریتی در هر زمان برای هر سازمانی بحث بودجه و منابع مالی است که در این زمینه موفق به افزایش 105 درصدی بودجه شدیم و همچنین 410 درصد از بودجه عمرانی زندان‌های استان همدان نسبت به سال 88 افزایش یافته است.

کریم ملکی با بیان عملکرد خود در بخش‌های مختلف به خصوص در منابع انسانی عنوان کرد: از جمله اقدامات انجام شده در بحث منابع انسانی بالا بردن انگیزه پرسنل، افزایش حقوق پرسنل قراردادی تا 75 درصد، تبدیل خدمت پرسنلی شیفتی زندان‌های شهر همدان، جذب پرسنل پیمانی و رسمی، اضافه کردن 193 نفر به پیکره سازمان زندان‌های استان همدان و تبدیل 25 نفر از نیرو‌های قراردادی به پیمانی و رسمی و... است.

وی با اشاره به احداث ساختمان ستاد اداره کل زندان‌های همدان ادامه داد: تاکنون این استان فاقد اداره کل مناسب بوده که در همین راستا تکمیل و تغییر کاربری قسمتی از ساختمان اداری سابق به بند مستقل زندانیان با نوآوری جدید به صورت 100 درصدی به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل سابق زندان‌های استان همدان ابراز داشت: همچنین احداث ساختمان انجمن حمایت از زندانیان با یک هزار و 100 متر مربع از جمله اقدامات ما در سازمان ‌زندان‌های استان همدان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تغییر کاربری و استفاده بهینه از فضا‌های موجود زندان مرکزی به صورت کتابخانه، دارالقرآن، خانه کشتی، سالن والیبال و... بوده است.

ملکی تأکید کرد: همچنین به منظور اهمیت و افزایش ضریب امنیتی با طراحی دیوار امنیتی به طول یک هزار و 100 متر و ارتفاع 5.5 متر، احداث دو برجک جدید، خرید دو ژنراتور فشار قوی که تاکنون 90 درصد کار انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زندان‌های شهرستان‌ها تصریح کرد: در زندان تویسرکان با تغییر کاربری و احداث مجتمع فرهنگی و هنری و اجاره زمین مجاور برای اضافه کردن به این مجتمع، احداث هواخوری و تعمیرات اساسی و... اجرایی شده است.

مدیرکل سابق زندان‌های استان همدان ابراز داشت: در زندان نهاوند نیز تغییر کاربری و نوسازی و ایجاد مجتمع فرهنگی و هنری، بازسازی سایت و آسایشگاه سربازان و ... اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در زندان ملایر با توجه به تراکم بیش از حد زندانیان در این شهر، بازسازی سالن ملاقات و کریدور مربوط به آن، زیباسازی، تجهیز دارالقرآن و نوسازی سایت اداری و... انجام شده، همچنین در اردوگاه کاردرمانی به منظور افزایش امنیت اردوگاه، دیوار امنیتی مناسب احداث شد.

ملکی به تأمین آب شرب مناسب، احداث دیوار امنیتی، احداث حوضچه پرورش ماهی و... اشاره کرد و در ادامه یادآور شد: پروژه زندان ملایر با 8 هزار و 500 متر مربع زیربنا در حال حاضر با پیشرفت 72 درصدی در حال نازک‌کاری و ایجاد تأسیسات است.

وی بیان کرد: در مورد کارهای فرهنگی و کاهش آسیب در زندان‌ها با برگزاری طرح‌های مختلف قرآنی موفق عمل کرده‌ایم و در زمینه بهداشتی و درمانی، برنامه درمان نگهدارنده با متادون به 950 نفر، انجام برنامه‌های سم‌زدایی، برگزاری کلاس‌های مشاوره فردی و گروهی، احداث کلینیک مثلثی بند زنان اجرایی شده است.

مدیرکل سابق زندان‌های استان همدان ابراز داشت: همچنین در طرح آموزشی پیشگیری از ایدز و شیشه 73 درصد از جمعیت زندان حضور داشتند که در کشور رتبه نخست را کسب کردیم.

وی اذعان کرد: همچنین در بحث امنیتی با وجود اعزام 56 هزار زندانی به مراجع قضایی ـ درمانی تاکنون هیچ‌گونه فراری نداشته‌ایم.

ملکی در پایان سخنانش گفت: امروز با حضور رئیس کل سازمان زندان‌های کشور، بازداشتگاه موقت در ساختمان مرکزی اداره‌کل زندان‌ها افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول