اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

فیلم سینمایی «دلاوران گمنام» در مازندران ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: کارگردان فیلم دلاوران گمنام گفت: بخشی از فیلم سینمایی دلاوران گمنام پس از استان البرز به زودی در مازندران ضبط می‌شود.

فیلم سینمایی «دلاوران گمنام» در مازندران ساخته می‌شود

علی فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر گفت: فیلم سینمایی دلاوران گمنام به زندگی دلاورانی می‌پردازد که در دفاع مقدس در شاخص‌های گروه تعاون، بی‌سیم چی‌ها و پدافند هوایی فعالیت می‌کردند.

کارگردان فیلم سینمایی دلاوران گمنام افزود: این گروه‌ها دارای سرگذشت‌های پیچیده و فوق العاده‌ای در جنگ بودند که موضوع بحث این فیلم سینمایی است.

وی تصریح کرد: این فیلم به زودی در استان البرز کلید می‌خورد و اکنون مراحل پیش تولید آن در حال سپری شدن است.

فلاح بیان داشت: در حال حاضر نیز کار تست بازیگری از بین تمامی علاقمندان به بازی در این فیلم در استان البرز آغاز شد و بنابراین کسانی که تمایل به تست بازیگری در این فیلم را دارند می‌توانند به وبلاگ khorshidbarnaizeh.blogfa.com مراجعه و از نحوه ثبت‌نام مطلع شوند.

کارگردان فیلم سینمایی دلاوران گمنام گفت: لوکیشن‌های این فیلم در استان‌های خاص، شهرک سینمایی دفاع مقدس و البته استان مازندران است که در مرحله مربوط به آن گروه فیلمبرداری به مازندران سرسبز سفر کرده و کار ضبط بخش قابل توجهی از فیلم سینمایی دلاوران گمنام را انجام خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: مازندران یکی از استان‌های قوی دارای هنرمندان در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون کشور است و قطعا از استعدادهای هنری مازندران در ساخت این فیلم سینمایی در مراحل ضبط در مازندران استفاد می‌کنیم.

این نویسنده و کارگردان در ادامه اذعان داشت: از آنجایی که قرار است این فیلم به صورت مستند سینمایی ساخته شود بنابراین برای بازسازی بسیاری از صحنه‌ها نیز از بازیگران گمنام استفاده می‌شود تا بر مستندیت این فیلم اضافه شود.

فلاح خاطرنشان کرد: گروه ما آمادگی ساخت مستند سینمایی زندگی دلاوران گمنام لشگر 25 کربلای مازندران را نیز دارند و درصورتی که شرایط لازم مهیا شود کار ساخت مستند سینمایی دلاوران گمنام لشگر 25 کربلای مازندران را آغاز خواهیم کرد.

به گزارش فارس، همزمان با پیگیری مراحل پیش تولید فیلم سینمایی دلاوران گمنام، تئاتر «خورشید بر نیزه» هم برای ایام ماه محرم از سوی این گروه در حال آماده‌سازی است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول