اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش دماوند:

شوراهای دانش‏‌آموزی نماد مشارکت اجتماعی هستند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: شوراهای دانش‏‌آموزی مدارس نماد مشارکت اجتماعی نسل امروز جامعه است.

شوراهای دانش‏‌آموزی نماد مشارکت اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، احمد مرادی‌‏راد در نشست با شماری از دانش‏‌آموزان و فرهنگیان دماوندی اظهار داشت: مشارکت اجتماعی نسل امروز جامعه به عنوان درسی برای آینده، همزمان با سراسر کشور با حضور دانش‌‏آموزان دماوندی در انتخابات شوراهای دانش‌‏آموزی مدارس تجلی یافت.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای مدارس این شهرستان افزود: مشارکت و مسئولیت‌‏پذیری دانش‌‏آموزان و همکاری آنها با مسئولان در مدارس موجب آشنایی با مسائل سیاسی می‏شود.

مرادی‏راد ادامه داد: پانزدهمین انتخابات دانش‏‌آموزی در مدرسه راهنمایی حضرت خدیجه (س) دماوند به طور نمادین برگزار شد.

وی اضافه کرد: تحکیم ارزش‏ها و تعمیق آموزه‏های سیاسی و اجتماعی از اهم اهداف برگزاری انتخابات شوراهای دانش‏‌آموزی است.

مرادی‌‏راد، فراهم‌‏سازی زمینه مناسب برای آموزش و ارتقای سطح علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانش‏‌آموزان برای حضور مؤثر این قشر در عرصه‏‌های گوناگون آینده را امری ضروری و لازم دانست.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند افزود: افزایش و تقویت احساس مسئولیت، اعتماد به نفس و خودباوری از دیگر دستاوردهای این انتخابات است.

مرادی‏‌راد اضافه کرد: انتخابات دانش‏‌آموزی در مدارس با همکاری دانش‏‌آموزان و کادر دفتری مدارس برگزار می‏شود.

وی ادامه داد: مشارکت دانش‏‌آموزان در برنامه‌‏های مدرسه یکی از اهداف اولیای مدارس برای ارتقای مسئولیت‌‏پذیری قشر امروز جامعه است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند افزود: دانش‏‌آموزان منتخب به عنوان نماینده و نماد دیگر دانش‏‌آموزان مدرسه در برنامه‌‏های فرهنگی و درسی مشارکت و همکاری می‏کنند.

مرادی‏‌راد تاکید کرد: ارائه پیشنهادات از سوی دانش‌‏آموزان موجب تقویت خلاقیت، نوآوری و تمرین فکر برای دستیابی به نتیجه از مهارت‏های مهم زندگی است که مستلزم تمرین و ممارست است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول