اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تببین برخی مشکلات جامعه

نشست‌های بصیرتی مردم در شوشتر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شوشتر از برگزاری نشست‌های بصیرتی مردم برای تبیین و تشریح بسیاری از مسائل در جامعه خبر داد.

نشست‌های بصیرتی مردم در شوشتر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سرهنگ عبدالهادی حسین‌زاده عصر امروز در جمع بسیجیان شهرستان اظهار داشت: نشست‌های بصیرتی مردمی در سطح شوشتر برگزار می‌شود و در این نشست‌ها مشکلات کشور را به مردم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی با اشاره به مشکلات روز جامعه ایرانی گفت: در شرایط کنونی مشکل روز جامعه، اقتصاد است و به این دلیل در نخستین نشست مردمی بصیرت را در این موضوع در نظر خواهیم گرفت.

حسین‌زاده با تأکید بر اینکه باید مشکلات جامعه را مطرح و برای آن‌ها راه حل ارائه کرد، افزود: باید تلاش کنیم تا مشکلات اقتصادی کشور را مطرح کنیم اما در عین حال بدانیم که راه حل گذر از چنین شرایطی، اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه نخستین نشست بصیرتی مردم در شوشتر فردا برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نشست بصیرت مردمی شهرستان شوشتر فردا با محوریت اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر تأکید کرد: این نشست قرار است در مسجد علامه شیخ در منطقه فرهنگ شهر با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول