اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سومین همایش ملی سهروردی خبر داد

ارائه 12 مقاله در سومین همایش ملی سهروردی

خبرگزاری فارس: دبیر سومین همایش ملی سهروردی گفت: در سومین همایش ملی سهروردی 12 مقاله از سوی اساتید دانشگاهی ارائه می‌شود.

ارائه 12 مقاله در سومین همایش ملی سهروردی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسن فتح‌زاده ظهر امروز در سومین همایش ملی سهروردی اظهار کرد: سومین همایش ملی سهروردی به همت دانشکده علوم انسانی دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 80 مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، افزود: از این تعداد 42 مقاله پذیرفته شده است.

دبیر سومین همایش ملی سهروردی با اشاره به ارائه مقالاتی در زمینه اخلاق کاربردی در این همایش خاطرنشان کرد: اساتید برجسته دانشگاهی به ارائه مقالات برتر همایش می‌پردازند.

وی با بیان اینکه این همایش با موضوع اخلاق کاربردی برگزار شده است، یادآور شد: در سه دوره گذشته این همایش با موضوع اخلاق کاربردی برگزار شده است.

فتح‌زاده از برگزاری این همایش در طی دو سال آینده با موضوع اخلاق کاربردی خبر داد و گفت: در صورت لزوم این همایش در زمینه‌های فلسفه نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تغییر سبک زندگی از اولویت‌های جامعه امروز محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی موجب آشنایی دانشجویان و اساتید با سبک سهروردی در زندگی می‌شود.

دبیر سومین همایش ملی سهروردی با اشاره به اینکه وظیفه علوم انسانی در زمینه ترویج فرهنگ سهروردشناسی و سبک زندگی حساس‌تر است، افزود: این همایش نیز به منظور توجه به این رشته مهم اجتماعی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تعدادی از مقاله‌ها در این همایش ارائه می‌شود، یادآور شد: مابقی مقاله‌ها به صورت پوستر در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول