اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش ملی تشیع و تبرستان خبر داد

حضور معاون اول رئیس جمهور در جشن روز مازندران

خبرگزاری فارس: دبیر همایش ملی تشیع و تبرستان از حضور رحیمی معاون اول رئیس جمهور همزمان با روز ملی مازندران و حضور در همایش ملی تشیع و تبرستان در مرزن‌آباد خبر داد.

حضور معاون اول رئیس جمهور در جشن روز مازندران

حجت‌الاسلام محمود علیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرزن‌آباد بیان داشت: همایش تشیع و تبرستان همزمان با روز ملی مرزن‌آباد در این بخش برگزار می‌شود و معاون اول رئیس جمهور به عنوان سخنران در این همایش حضور خواهند یافت.

وی اظهار داشت: 142 مقاله به دبیرخانه این همایش از سراسر کشور ارسال شد که  با اعلام اعضای کمیته علمی همایش 19 نفر به عنوان صاحبان مقالات برگزیده شناخته شدند.

علیخانی ادامه داد: از این 19 نفر ، چهار نفر اول، صاحبان مقالات برتر هستند که مقاله آنها در مجموعه مقالات همایش توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ می‌شود و در روز همایش به ارائه مقاله خود می‌پردازند و با جوایزی از آنها تقدیر می‌شود.

وی تصریح کرد: 15نفر بعدی چکیده مقالات آنها در چکیده مقالات همایش به چاپ می‌رسد.

دبیر همایش ملی تشیع و تبرستان همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب ویژه شیعه‌شناسی در حاشیه برگزاری این همایش در مرزن‌آباد خبر داد.

وی همچنین از دیگر برنامه‌های معاون اول رئیس جمهور در این روز را بازدید از شهرک صنعتی مرزن‌آباد و وضعیت گازرسانی به این بخش عنوان کرد.

انتهای پیام/ی30/گ1003

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول