اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری جشنواره‌های متنوع توان کهگیلویه و بویراحمد را نشان می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن اهداف برگزاری جشنواره‌ها و خروجی آن‌ها گفت: برگزاری جشنواره‌های متعدد و متنوع توان استان را نشان می‌دهد.

برگزاری جشنواره‌های متنوع توان کهگیلویه و بویراحمد را نشان می‌دهد

امین کمالوندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه فرهنگ و هنر از سوی این نهاد فرهنگی اظهار کرد: طراحی جایزه جهانی رسول صلح از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده که در اسفندماه و در حاشیه پنجمین جشنواره شعر زاگرس رونمایی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با جشنواره‌های برگزاری از سوی این اداره‌کل عنوان کرد: جشنواره تجسمی با عنوان اتحاد ادیان در بهمن‌ماه با حضور تعداد کثیری از هنرمندان سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در این جشنواره برشی از زندگی پیامبر مکرم اسلام توسط هنرمندانی از دین مسیحیت، یهودی، زرتشت و سایر مذاهب به تصویر کشیده می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمامی ابزار و ادوات جهت تبلیغ فرهنگ دینی و آیین‌های غیر خرافی به نحو مطلوب استفاده کرده است.

* اهداف برگزاری جشنواره‌ها

کمالوندی از اهداف برگزاری این جشنواره‌ها سخن به میان آورد و بیان داشت: ایجاد فضای مناسب برای تبادل تجربیات در تمامی زمینه‌های کاربردی و مؤثر در جامعه از مهم‌ترین اهداف در این حوزه است.

وی اذعان داشت: محک زدن هنرمندان به واسطه پی بردن به پیشرفت آن‌ها در این جشنواره‌ها با تکرار هر سال یک بار آن‌ها می‌تواند آثار مثبتی را به همراه خود داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: جشنواره‌ها محرک ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها، نقاط قوت در همه حوزه‌های زیرساختی برای نشان دادن توان اجرایی یک استان محسوب می‌شوند.

* شنیدن جواب نقد قبل از رسانه‌ای کردن ضروری است

این مسئول در انتقاد از نقدکنندگان برگزاری جشنواره‌ها تصریح کرد: افرادی که به اهداف فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به برگزاری جشنواره‌ها منتقد هستند موظفند دلایل نقد خود را قبل از رسانه‌ای کردن با مسئول ذی‌ربط در میان بگذارند تا جواب قانع‌کننده دریافت کنند.

کمالوندی ضمن تاکید بر تولید اقلام جدید به واسطه این جشنواره‌ها خاطرنشان کرد: جشنواره‌ها باید منجر به تولید اقلام فرهنگی جدید شوند چون در قاموس همه جشنواره‌ها قانونی مبنی بر عدم تکراری بودن آن‌ها دیده می‌شود.

وی افزود: در طول 17 ماه مسئولیت خود به هیچ وجه علاقه نداشتم ذهن مخاطبین را مشوش کنم و در مقام پاسخگویی به مقالات و خبرهای منتقد جبهه‌گیری کنم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول