اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی ورزش‌های رزمی‌ ایران:

جشنواره هنرهای رزمی کیش با کیفیت بالایی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی ورزش‌های رزمی‌ ایران با اشاره به کسب 11 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران زنجانی شرکت‌کننده در جشنواره هنرهای رزمی کیش گفت: این رقابت‌ها با کیفیت بالایی برگزار شد.

جشنواره هنرهای رزمی کیش با کیفیت بالایی برگزار شد

اسماعیل کریمی امروز در حاشیه مراسم استقبال از ورزشکاران مدال‌آور جشنواره کیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از حضور 69 کشور در جشنواره هنرهای رزمی کیش خبر داد و اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور یک هزار و 250 ورزشکار و عوامل اجرایی برگزار شد.

وی اضافه کرد: ورزشکاران زنجان در رشته‌های هنرهای رزمی، مبارزات آزاد، ووینام و کیک ‌بوکسینگ در مسابقات کیش شرکت کرده بودند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان زنجان با اشاره به اینکه مهدی مقدم در هنرهای فردی سلاح انعطاف‌پذیر موفق به کسب مدال نقره در مسابقات کیش شده است، اضافه کرد: قاسمعلی قنبری هم در این مسابقات در سلاح بلند مدال برنز کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه در مبارزات آزاد جعفر کریمی در وزن منهای 90 مدال طلا کسب کرده است، اضافه کرد: مرتضی خدایی در وزن منهای 55 مبارزات آزاد مدال نقره و در رشته نیمه کنترلی هم مدال نقره کسب کرده است.

کریمی از کسب مدال برنز در وزن منهای 65 در مبارزات آزاد توسط مرتضی خدایی خبر داد و افزود: محسن بابایی هم در این رشته در وزن منهای 75 مدال طلا کسب کرده است.

وی ادامه داد: زینب عسگری در وزن مثبت 65، فاطمه داود بیگی در وزن منهای 55، مینا مرادلو در وزن منهای 60 و سحر محمدبیگی در وزن منهای 65 در مبارزات آزاد به ترتیب موفق به کسب دو طلا و دو نقره شدند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان زنجان از کسب مقام نخست توسط تیم‌های ملی ایران در رشته‌های ووینام، کیک‌بوکسینگ و هنرهای فردی در مسابقات هنرهای رزمی کیش خبر داد و افزود: تیم ملی ایران در رشته مبارزات آزاد این مسابقات موفق به کسب مقام سوم شده است.

شایان ذکر است، اسماعیل کریمی در مسابقات هنرهای رزمی کیش مربیگری تیم ملی ایران را در رشته مبارزات آزاد بر عهده داشت و پریسا شعبانی هم به عنوان مربی تیم ملی بانوان در همین رشته همراهی کرده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول