اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال صورت گرفت

کاهش 26 درصدی زورگیری و کیف‌قاپی در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مشهد گفت: از ابتدای امسال شاهد کاهش 26 درصدی زورگیری و کیف‌قاپی در استان خراسان‌رضوی نسبت به سال گذشته بودیم.

کاهش 26 درصدی زورگیری و کیف‌قاپی در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل قرارگاه فرماندهی انتظامی در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: مرحله هفتم از طرح ارتقای امنیت اجتماعی با همکاری تمام واحدهای و مراکز یگان امداد و تجسس و اطلاعات دقیق نیروهای انتظامی با دستگیری سارقان، مجرمان، ارازل و اوباش و معتادان کار خود را با موفقیت پایان داد.

وی افزود: با کارهای اطلاعاتی و به‌روزی که انجام شد توانستیم نسبت به طرح‌های گذشته با رویکرد بهتری مواجهه بشویم و دستگیری 304 نفر در جرائم مختلف نشان از موفقیت این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: دستگیری 92 نفر سارق، 66 نفر توزیع کننده مواد مخدر، 108 نفر معتادان ولگرد و مزاحم در سطح شهر و 13 نفر از ارازل اوباش معروف را در این طرح توانستیم دستگیر کنیم و تحویل قانون بدهیم.

کریمی در ارتباط با بازرسی مکان‌ها و منازل مشکوک ابراز کرد: 404 مکان را مورد بازرسی قرار گرفت که شامل 183 مورد منزل، 70 باب مغازه، 65 پارک و بوستان و 59 مورد کافه سنتی در سطح شهر را مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد در ارتباط با عملیات 20 ساعته امنیت اجتماعی و کشفیات مواد مخدر، گفت: کشفیات 12 کیلوگرم تریاک، 1406 حلقه سی‌دی فیلم‌های مستحجن، 30 دستگاه خودرو سرقتی، 13 موتورسیکلت کشفیات ما در پایان این دوره طرح امنیت اجتماعی بوده است.

وی افزود: از تمام مردم مشهد خواستار همکاری در ارتباط با کاهش جرائم و تخلفات هستیم و از آنها می‌خواهیم که اگر مورد مشکوکی را در کوچه و خیابان و یا محل زندگی خود دیدند با ماموران نیروی انتظامی در میان بگذارند تا احتمال خطرات موجود جلوگیری شود.

کریمی در ارتباط با زمان برنامه‌ریزی هفتمین طرح امنیت اجتماعی گفت: این طرح را تمام واحدهای انتظامی در 18 ساعات به پایان رساندند که میزان اطلاعات موجود در ارتباط با این طرح یک ماه به طول انجامیده بود که ما در این طرح شاهد کشفیات بسیار و دستگیری مجرمان نسبت به طرح‌های گذشته بودیم.

فرمانده انتظامی در ارتباط با سرقت خودروها در شهر مشهد گفت: اگر شهروندان بتوانند سیستم امنیتی خودروی خود را بالا ببرند ما کمتر شاهد سرقت خودرو هستیم اما، تا به حال بیش از 95 درصد خودروهای سرقتی را کشف کرده‌ایم.

وی در ارتباط با باندهای دستگیر شده در این طرح گفت: با تلاش‌های واحد اطلاعات نیروی انتظامی ما در این دوره توانستیم باندهای مواد مخدر و باندهایی نظیر آن را دستگیر کنیم که به صورت حرفه‌ای کار خود را دنبال می‌کردند و این عمل را مدیون تلاش‌های بیش از اندازه نیروی انتظامی با همکاری قوه قضائیه و مشارکت‌های مردمی هستیم.

کریمی در ارتباط با کاهش زورگیری و کیف‌قاپی نسبت به سال گذشته گفت: کاهش 26 درصدی زورگیری و کیف‌قاپی را امسال نسبت به سال گذشته داشته‌ایم همچنین شاهد کاهش 80 درصدی قتل‌های زنجیره‌ای در سطح استان خراسان رضوی بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی در پایان سخنانش در حاشیه نشست خبری به تقدیر و تشکر از رسانه‌های موجود در استان پرداخت و اظهار کرد و گفت: بخش اعظم اطلاع‌رسانی در ارتباط با موارد موجود در طر‌ح‌های نظیر امنیت اجتماعی را  مدیون رسانه‌های استان هستیم.

انتهای پیام/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول