اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خون کشاورز گریبانگیر قاتلان شد

کشف راز قتل کشاورز مراغه‌ای پس از 3 سال

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف راز قتل کشاورز مراغه‌ای بعد از سه سال و دستگیری قاتلان این جنایت خبر داد.

کشف راز قتل کشاورز مراغه‌ای پس از 3 سال

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، عیسی هاتفی پیش‌ازظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: برابر گزارش پلیس آگاهی این فرماندهی، حدود سه سال قبل برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر کشف جسدی به صورت دست پا و دهان بسته در اراضی یکی از روستاهای حوزه استحفاظی، عوامل این پلیس در محل حاضر و با هماهنگی پزشکی قانونی، با توجه به بسته بودن دست، پا و دهان جسد، قتل وی محرز شد.

وی در ادامه افزود: در این خصوص تحقیقات وسیع و دامنه‌داری برای کشف موضوع و علت قتل و شناسایی قاتل یا قاتلان در طول سه سال انجام و با استناد بر یافته‌ها از تحقیقات فنی و تخصصی مبنی بر احتمال قتل توسط چهار نفر، موضوع تحت پیگیری و تفحص بیشتر قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: متهمین مذکور پس از دستگیری به آگاهی سپرده شدند و با تحقیقات و بازجویی‌های فنی لازم و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، نهایتاً به قتل اعتراف کردند.

هاتفی بیان کرد: نامبردگان در اعترافات خود اذعان کردند که در شب قتل، برای انجام سرقت محصولات کشاورزی به باغ مقتول رفتند که با وی درگیر می‌شوند و به علت مقاومت مقتول از سرقت، دست، پا و دهان وی را بسته و اقدام به سرقت و جمع‌آوری محصول کرده که در این اثنی با مراجعه به وی مشاهده می‌کنند که وی فوت کرده که بلافاصله بدون انجام سرقت محل را ترک می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه افزود: مراتب با تکمیل پرونده و تحقیقات و بازسازی صحنه و تایید قتل، به نظر مقام قضایی رسید و قاتلان روانه زندان شدند. 

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول