اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان آبادان:

پرونده‌های قتل سال‌های گذشته با جدیت پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: دادستان آبادان گفت: رسیدگی به پرونده‌های قتل سالیان گذشته از اولویت‌های مهم کاری همکاران قضایی ما در شهرستان است.

پرونده‌های قتل سال‌های گذشته با جدیت پیگیری می‌شود

اصغر مهرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: رسیدگی به پرونده‌های قتل سالیان گذشته از اولویت‌های مهم کاری همکاران قضایی ما در شهرستان است.

وی افزود: در این راستا به موفقیت‌های مطلوب و چشمگیری دست یافته و پرونده‌های قتل متعددی که در سالیان نیمه و یا بسته شده بود، مجدداً از سر گرفته شده و پیگیری شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان خاطرنشان کرد: چندین پرونده قتل مربوط به سال‌های 87، 82 و ... پیگیری شده که امروز به نتایج خوبی رسیده و متهمان آنها نیز دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه به‌زودی آمار مقایسه‌ای از قتل‌های صورت گرفته در سال جاری به تناسب سال گذشته در شهرستان در اختیار این رسانه قرار داده می‌شود، گفت: با تعامل و همکاری مراجع انتظامی و دادسرا همه تلاش خود را در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات قضایی آنها در پیش گرفته‌ایم.

مهرنیا در خصوص آخرین اخبار پرونده قتل وکیل آبادانی چنین افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، دادگاه کیفری پرونده قتل وکیل آبادانی در استان خوزستان تشکیل شده بود، به سرانجام رسیده و حکم قصاص نیز برای متهم صادر شد.

وی گفت: هم‌اکنون در انتظار مجوز اجرای حکم از سوی دیوان عالی کشور هستیم زیرا این پرونده به دیوان ارجاع شده و در صورت صدور مجوز هر چه سریع‌تر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول