اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاتل فراری پس از 40 روز در دام پلیس افتاد

قتل جوان 29 ساله پایان شوم یک سوءظن

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری قاتل فراری بعد از 40 روز در کلانشهر تبریز خبر داد و گفت: سوءظن مرگ جوانی را با قتل رقم زد.

قتل جوان 29 ساله پایان شوم یک سوءظن

قنبر مداحی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در تبریز در تشریح این عملیات اظهار کرد: برابر گزارش کلانتری 21 فرماندهی انتظامی شهرستان تبریز فردی به هویت م-ق 29 ساله بر اثر ضربات چاقو توسط فردی ناشناس مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرده بود.

وی در ادامه افزود: متعاقب آن شخصی به هویت خانم س– ع در کلانتری حاضر شده و اظهار داشت مقتول را شوهرم به هویت ج- ب به دلیل اختلاف خانوادگی به قتل رسانده که در این خصوص تحقیقات لازم از نامبرده معمول شد و با هماهنگی مقام محترم قضایی نسبت به بازرسی از منزل و مخفیگاه وی اقدام لازم صورت گرفت که به علت عدم حضور متهم در منزل دستگیری مقدور نشد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: پس از وصول پرونده دستگیری متهم در دستور کارآگاهان جنایی قرار گرفت و با اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد که برادر متهم به هویت س- ب در فراری دادن متهم شرکت داشته که نامبرده دستگیر شده و با قرار قانونی روانه زندان شد.

وی تاکید کرد: دو برادر متهم احضار شده و از آنان تحقیق لازم صورت گرفت که با کار روانی و اطلاعاتی دقیق در نهایت متهم مجبور به تسلیم شد.

مداحی بیان داشت: متهم در بازجویی به عمل آمده اعتراف کرد که با مقتول نسبت فامیلی دارد و مقتول و همسرش به اختلافات خانوادگی وی دامن می‌زدند به گونه‌ای که همسرش قصد طلاق از وی را داشته و در روز حادثه مقتول با وی تماس گرفته و اعلام کرده که چرا به همسرت پیامک می‌زنی، او قصد زندگی با تو را ندارد.

وی تصریح کرد: من نیز خواستم به کلانتری مراجعه کرده و اعلام شکایت کنم که منصرف شده و با مقتول تماس گرفته  قرار گذاشتم که در سر قرار با او درگیر شده و حین درگیری او می‌خواست با چاقو مرا بزند که من نیز با چاقو او را مضروب کرده و متواری شدم.

مداحی گفت: پس از تکمیل پرونده متهم با قرار قانونی روانه زندان شد.

وی افزود: در بررسی آسیب‌شناسی موضوع مشخص شد متاسفانه سوءظن جزئی از طرف قاتل سبب قتل شده و فردی بی‌گناه به علت این گمان که مقتول باعث شده تا نامزدش قصد بهم زدن نامزدی را داشته باشد، موجب این عمل مجرمانه شد.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول