اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد

دستگیری عاملان مسلح 6 فقره قتل در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در عملیاتی ضربتی، دو قاتل مسلح را که به اتهام شش فقره قتل، مدت‌ها تحت تعقیب پلیس استان فارس بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

دستگیری عاملان مسلح 6 فقره قتل در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس،  حسین حسین‌زاده اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حضور دو فرد مشکوک در یکی از شهرستان‌های اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: با انجام تحقیقات گسترده مشخص شد این دو فرد قاتلان مسلحی هستند که به دلیل ارتکاب شش فقره قتل در استان فارس تحت تعقیب پلیس این استان قرار دارند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: در عملیاتی غافلگیرانه این دو برادر، دستگیر و در بازرسی بدنی از آنان یک قبضه سلاح کمری و مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه این دو برادر قاتل اباذر و یحیی نام دارند، افزود: در بازجویی‌های اولیه، متهمان به ارتکاب شش فقره قتل در استان فارس و با انگیزه انتقام‌جویی شخصی اقرار کردند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول