اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اهواز:

قتل در اهواز 29 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی اهواز از کاهش 29 درصدی وقوع قتل در اهواز در شش ماهه امسال نسبت به گذشته خبر داد.

قتل در اهواز 29 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز سید حسین سید حقیقی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شش ماهه امسال در مقایسه با سال گذشته، کلانشهر اهواز با کاهش 29 درصدی وقوع قتل مواجه بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت، آدم ربایی نیز کاهش 40 درصدی را نسبت به سال گذشته داشته است و در شاخص سرقت‌های مسلحانه کاهش 108درصدی و در شاخص تجاوز به عنف نیز کاهش 11 درصدی را شاهد هستیم. علاوه بر این، 87 درصد سرقت‌ها در نیمه نخست امسال کشف شد.

فرمانده انتظامی اهواز در ادامه به یکی از حوادث قتل اتفاق افتاده طی سه ماه گذشته اشاره کرد و گفت: سه ماه پیش در جریان یک نزاع طایفه‌ای در شهرستان دشت آزادگان شخصی به قتل رسید که قاتل پس از بررسی‌های پلیس، در یکی از آپارتمان‌های پردیس اهواز شناسایی شد.

سید حقیقی بیان داد: پس از محاصره آن واحد مسکونی، یک زن به همراه شخص قاتل اقدام به فرار نموده و خود را از طبقه چهارم به پایین پرت کردند که موجب فوت آن زن شد، اما قاتل دستگیر و به مقامات قضایی در دشت آزادگان تحویل داده شد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول