اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفتم آبان ماه جاری

مانور پایش آلودگی در شهرکرد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از برگزاری مانور پایش آلودگی همزمان با هفتم آبان ماه جاری در شهرکرد خبر داد.

مانور پایش آلودگی در شهرکرد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، طهمورث فتاحی ظهر امروز در کارگروه پدافند غیرعامل در این استان، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مانور پایش آلودگی در بخش کشاورزی با همکاری شرکت‌های خدماتی، سازمان نظام مهندسی و کلینیک گیاه پزشکی در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف اجرایی برگزاری این مانور، گفت: ارزیابی میزان آمادگی شرکت‌ها، نحوه برخورد با آلودگی‌ها از جمله اهداف برگزاری این مانور محسوب می‌شود.

فتاحی ادامه داد: سناریوی مانور به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر افزایش دانش و مهارت افراد بتوانند راهکار و ایده‌هایی را در شرایط اضطراری ایجاد کنند.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان برخی از دستاوردهای این مانور، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین مانورهایی می‌تواند آگاهی و مهارت را در بخش کشاورزی ارتقا داده و با نشان دادن و نمایان‌سازی برخی کمبودها روش حل مسائل را نیز نشان دهد.

وی با اشاره به آلودگی‌های بخش کشاورزی، افزود: آلودگی زیستی، بیولوژیکی و بیماری‌های عمدی شایع در بخش گیاهان، دام‎‌ها، مواد غذایی و تولیدات گیاهی از جمله این بیماری‌ها محسوب می‌شود.

فتاحی از برگزاری سه سالانه این مانور خبر داد و گفت: البته امسال مانور پایش آلودگی برای نخستین بار است که با موضوع تشخیص آلودگی‌های زیستی و بیولوژیک در شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول