اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس خواستار شد

تقویت صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس خواستار تقویت صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی شد و گفت: کشاورزی در خوزستان می‌تواند مشکل اشتغال را حل کند.

تقویت صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی

سید شریف حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: ایجاد اشتغال با تقویت بخش کشاورزی می‌تواند تا حد زیادی مشکل بیکاری را در خوزستان کاهش دهد و در این‌ زمینه همه نهادهای مرتبط باید به وظایف ذاتی و قانونی خود عمل کنند.

وی افزود: اصلی‌ترین مشکل صنعت کشاورزی در خوزستان، ناشی از نبود صنایع تکمیلی در این بخش است و باید در راستای رفع این نقیصه تلاش کنیم.

حسینی با اشاره به آمار اشتغال خوزستان افزود: 52 درصد مردم جامعه در بخش خدمات، 27 درصد در بخش صنعت و تنها 19 درصد از مردم در بخش کشاورزی فعالیت می‌کنند این در حالی است که خوزستان با داشتن آب و هوایی مناسب، زمینی حاصلخیز و آب فراوان باید شاغلان بخش کشاورزی بیشتری داشته باشد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دولت دهم برای رفع مشکلات در این بخش تلاش‌هایی را آغاز کرده است که امیدواریم تا پایان عمر این دولت مشکلات موجود در این صنعت تا حدی برطرف شده باشد.

وی تأکید کرد: تاکنون شاهد حرکت عملی از تغییرات در بخش کشاورزی نبوده‌ایم با این وجود، امیدواریم عملیاتی شدن دستورات دولت در خوزستان تسریع یابد.

حسینی خاطر‌نشان کرد: باید در استان خوزستان در بخش مدیریتی تصمیمات اساسی گرفته شود و حلقه بسته مدیریت در خوزستان برای حضور نخبگان گشوده شود.

وی افزود: بسیاری از افراد تحصیل‌کرده در خوزستان در شرایط کنونی بیکار هستند این در صورتی است که بسیاری از این افراد توانایی تصدی مدیریت‌هایی در خوزستان را دارند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول