اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فولاد خوزستان:

بازی سختی با فجر سپاسی داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی فولاد خوزستان گفت: بازی مقابل فجر شهید سپاسی بسیار سخت خواهد بود اما فولاد خوزستان به این امتیاز نیاز دارد.

بازی سختی با فجر سپاسی داریم

حسین فرکی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بازی فولاد خوزستان مقابل فجر شهید سپاسی شیراز در اهواز بسیار دشوار خواهد بود و فولاد خوزستان به این دلیل تمرینان سختی را پشت سر گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه فجر سپاسی دارای تیمی قوی است، افزود: تیم فجر شهید سپاسی دارای کادر فنی باتجربه و قوی است و به این دلیل رویارویی با تیم فجر بسیار دشوار خواهد بود.

فرکی با اشاره به اینکه فولاد خوزستان همه تلاش خود را برای برد در مقابل این تیم می‌کند، تاکید کرد: تیم فولاد خوزستان از نظر تاکتیکی و قوای جسمانی برای حضور در این مسابقه کاملا آماده است.

سرمربی فولاد خوزستان افزود: فولاد خوزستان تمرینات مستمری بر اساس آنالیز‌‌های انجام شده از بازی‌های پیشین این تیم انجام داده است و از این نظر نگرانی وجود ندارد.

وی در توصیف تیم فجر سپاسی تاکید کرد: تیم فجر شهید سپاسی دارای توانمندی زیادی است و بازیکنان فعال، جوان و کوشایی دارد و به این دلیل بازی روز جمعه بسیار حساس خواهد بود.

فرکی خاطر نشان کرد: امیدواریم که با استفاده از شرایط میزبانی در ورزشگاه اهواز بتوانیم در کسب سه امتیاز این بازی موفق باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فولاد خوزستان روز جمعه راس ساعت 18 در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف تیم فجر شهید سپاسی خواهد رفت.

فولاد با 12 بازی انجام شده، چهار برد، چهار تساوی، چهار باخت، 18 گل زده، 12 گل خورده و تفاضل گل مثبت پنج گل با کسب 16 امتیاز در رده نهم در جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و فجر شهید سپاسی با 12 بازی انجام شده، پنج برد، دو باخت، پنج تساوی، 19 گل زده، 9 گل خورده، تفاضل گل مثبت 10 و کسب 20 امتیاز در رده سوم جدول مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول