اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان البرز اعلام کرد

ارائه خدمات شبکه دامپزشکی البرز در عید قربان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان البرز گفت: ارائه خدمات و نظارت بر توزیع گوشت از سوی شبکه دامپزشکی شهرستان البرز در عید قربان و ایام تاسوعا و عاشورا صورت می‌گیرد.

ارائه خدمات شبکه دامپزشکی البرز در عید قربان

یدالله کلهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز با اشاره به فعالیت‌های کارکنان شبکه دامپزشکی البرز در ایام عید قربان، تاسوعا و عاشورا اظهار کرد: شبکه دامپزشکی شهرستان البرز از طریق نصب بنرهای تبلیغاتی، آمادگی خود را نسبت به نظارت بر توزیع گوشت توسط مردم اعلام می‌‌کند.

وی در خصوص حیوانات زیر نظارت شبکه دامپزشکی عنوان کرد: درمان حیوانات خانگی از طریق بخش خصوصی صورت می‌گیرد و گاهی اوقات با مراجعه افراد به شبکه دامپزشکی شهرستان، درمان حیوانات دست‌آموز توسط پرسنل شبکه رایگان صورت می‌گیرد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان البرز ادامه داد: از آنجایی که بودجه دولت باید در راستای خدمت‌رسانی به عموم مردم صرف شود و به دلیل رفاه مادی صاحبان حیوانات دست‌آموز، شبکه دامپزشکی شهرستان البرز نیز خدمات خود را برای عموم مردم اختصاص می‌دهد.

کلهر ابراز کرد: با توجه به وجود گسترده قشر کارگر در شهرستان البرز، حیوانات دست‌آموز خانگی در این شهرستان کم‌تر وجود دارد.رسیدگی به حیوانات موجود در باغ پرندگان شهر الوند نیز زیر نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان البرز با ارائه خدمات توسط بخش خصوصی صورت می‌گیرد.

ایران یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان گوشت منجمد است

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان البرز با بیان اینکه ایران یکی از بزرگ‌ترین وارد کنندگان گوشت منجمد است، اظهار کرد: در نقاط گوناگون ایران گوشت منجمد بسیار مصرف می‌شود که یکی از کشورهای صادر کننده گوشت منجمد به ایران نیز برزیل است.

کلهر افزود: شبکه دامپزشکی کشور با فرستادن تعدادی از پرسنل خود به برزیل، نحوه توزیع و بهداشت آن‌ها را بررسی و تأیید می‌‌کند. شهرستان البرز به دلیل نزدیکی به قزوین کشتارگاه دامی ندارد و از کشتارگاه‌های قزوین و بویین زهرا استفاده می‌کند.

کلهر در خاتمه خاطرنشان کرد: خوشبختانه عملکرد شبکه دامپزشکی شهرستان البرز تاکنون مطلوب و ارزنده بوده که با یک نظرسنجی عمومی می‌توان به این موضوع پی برد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول